Acasa | Arhiva | Contact

Vineri, 17 Ianuarie 2014

Telegraf Online Constanta
revino la editia curenta
SUMARUL ZILEI
TOP 5
(17 Ianuarie 2014)
Nicușor Constantinescu are încuviințare pentru a părăsi țara
(3528 accesari)
Hagi, Petcu și Belodedici ar putea evolua la Trofeul “Telegraf”
(2145 accesari)
Revin restricțiile de circulație pe podul Agigea
(1291 accesari)
Gazprom pompează bani în buzunarele familiei Băsescu
(1185 accesari)
Taximetrist trimis la pușcărie pentru agresarea unui polițist
(1164 accesari)
ARHIVA
Alegeti o editie
Top 500 articole
INFORMATII UTILE
RECLAME
Icar Tours
 

Vineri, 17 Ianuarie 2014

După 23 ianuarie

Revin restricțiile de circulație pe podul Agigea

Tatian IORGA (tatian.iorga@telegrafonline.ro)

Revin restricțiile de circulație pe podul Agigea Restricțiile de circulație pe podul de la Agigea vor fi reluate din 23 ianuarie, când accesul autovehiculelor mai grele de cinci tone, incluzând autobuzele, va fi interzis, șoferii fiind nevoiți să găsească rute alternative pentru a traversa Canalul Dunăre - Marea Neagră în zona Agigea

PROGRAM NOU O veste proastă și una bună au oferit, ieri, responsabilii care se ocupă de reabilitatea podului rutier de la Agigea de peste Canalul Dunăre - Marea Neagră. Vestea proastă pentru cei care fac naveta între localitățile din sudul județului și Constanța este că autobuzele nu mai au voie să circule pe pod după 23 ianuarie. În schimb, vestea bună este că cetățenii județului vor putea apela la microbuze, care vor putea circula pe pod. În plus, tot din 23 ianuarie și până pe 15 iunie, șoferii tuturor mașinilor mai grele de 5 tone vor fi nevoiți să folosească rutele ocolitoare sau gabara pentru a traversa Canalul Dunăre - Marea Neagră în zona Agigea. Noile restricții sunt necesare pentru că lucrările intră într-o nouă etapă de schimbare a cablurilor de oțel care susțin podul. Noutățile au fost prezentate, ieri, de conducerea Companiei Naționale de Drumuri și Poduri din România (CNADNR) și prefectul Eugen Bola, care s-au întâlnit cu toți factorii implicați în procesul de reparare a podului de la Agigea. Inițial, în decembrie anul trecut, a fost ridicată restricția de greutate de la 3,5 la cinci tone, pe pod putând circula inclusiv autovehiculele mai mari de cinci tone, dar care transportă călători.

GARANȚIE DE 60 DE ANI Reprezentanții CNADNR au spus că, până în vara acestui an, vor fi efectuate lucrări de înlocuire a hobanelor (cablurile metalice de susținere a podului), lucru care, potrivit reprezentanților CNADNR, nu era prevăzut în proiectul inițial. „Podul are o vechime de 30 de ani, iar hobanele trebuiau înlocuite. Inițial nu s-a prevăzut acest lucru, dar cum hobanele începuseră să cedeze rând pe rând, s-a considerat că este mai bine să facem acum și această operațiune, pentru a nu avea probleme mai târziu. Cert este că, după finalizarea lucrărilor, garanția podului de la Agigea va fi de aproximativ 60 de ani, dublă față de garanția inițială”, a afirmat directorul direcției de proiecte din cadrul CNADNR, Mihai Bășulescu. El a adăugat că valoarea inițială a proiectului era de patru milioane de euro, bani care au fost asigurați de la Banca Europeană de Investiții. Însă, odată cu suplimentarea lucrărilor, prin înlocuirea hobanelor, valoarea investiției se ridică la 12 milioane de euro, diferența de la opt la 12 milioane fiind suportată de Guvernul României. La rândul său, directorul regionalei Constanța CNADNR, Marian Dima, a spus că, în paralel cu lucrările la podul de la Agigea, se derulează și lucrările la noul pod rutier de peste Canalul Dunăre - Marea Neagră și care va face legătura între porturile Agigea Sud și Agigea Nord. Cu această ocazie, prefectul Eugen Bola a spus că sunt probleme în ceea ce privește construirea șoselei care va face legătura între noul pod și localitatea Agigea. „Sunt probleme cu traseul pe care va trece viitoarea șosea. Am înțeles că sunt o serie de suprafețe de teren care nu au reglementată clar situația juridică. Cert este că se va discuta de un nou traseu, probabil unul prin port”, a spus Bola. El a adăugat că o nouă întâlnire a factorilor implicați în procesul de reparație a podului de la Agigea va avea loc în luna aprilie, când vor fi rediscutate restricțiile pe pod pentru perioada sărbătorilor pascale și de 1 Mai.

Orar de circulație

<
PUBLICITATE
p>

Perioada noilor restricții pe podul de la Agigea va fi între 23 ianuarie și 15 iunie, urmând ca, în toată perioada sezonului cald, restricțiile să fie ridicate. Directorul general adjunct al CNADNR, Cristian Andrei, a explicat, ieri, că, după ce sezonul estival se va încheia, lucrările la podul de la Agigea vor fi reluate pentru ultimele retușuri, impunându-se, totodată, noi restricții. Cristian Andrei a afirmat că restricțiile în perioada 23 ianuarie - 15 iunie pe podul de la Agigea vor fi în zilele marți, joi și sâmbătă, între orele 9 și 13, când circulația va fi oprită total, iar în fiecare noapte de luni spre marți, de la ora 23 până la 4 dimineața, circulația va fi, de asemenea, oprită total. Directorul general adjunct al CNADNR a precizat că măsura interzicerii totale a circulației pe pod a fost luată pentru efectuarea unor calibrări topografice ale podului. „Programul va fi ciclic, iar șoferii vor ști cu exactitate când vor putea circula”, a spus Andrei.

Comentarii in legatura cu acest articol
  1. cum vine asta??
    de la restricțiile în perioada 23 iunie - 15 iunie pe podul de la Agigea vor fi în zilele marți, joi și sâmbătă, între orele 9 și 13, când circulația va fi oprită total ???? (07:22:12 17 Ianuarie 2014)

    va rog sa modificati greseala deoarece foarte multi cetateni au nevoie de acest ptogram! va multumesc anticipat

  2. HOTILOR
    de la constanteanu (08:21:20 17 Ianuarie 2014)

    cu 12 milioane de euro ceausescu facea un pod nou un maxim un an.Ce costa 12 milioane?Hobanele?Nu va este rusine?Ne credeti idioti?

  3. sa se hotareasca
    de la vasile (08:33:01 17 Ianuarie 2014)

    la neptun s-a zis marti,joi si vineri unde gasim un comunicat official?

  4. Program corect
    de la Telegraf (09:14:29 17 Ianuarie 2014)

    Programul este corect si este dat de Prefectura

  5. pt nr 2
    de la ct (12:41:20 17 Ianuarie 2014)

    nu sti cum se fac afacerile an ro 2 mil podu restu capetelor luminate

  6. INVATA ENGLEZA
    de la INVATA ENGLEZA (14:00:53 17 Ianuarie 2014)

    INVATA ENGLEZA IN 21 DE ZILE FARA PROFESOR!! Simplu, eficient, placut si relaxant!! Mai multe detalii pe:www.invetiengleza.ro

  7. FONDURI UE
    de la FONDURI UE (14:12:41 17 Ianuarie 2014)

    2014 este anul in care Fondurile Europene NERAMBURSABILE se acorda si la noi la fel de usor ca si celelalte in state membre ale Uniunii Europene ! Detalii pe site-ul: www.fondurieuropenenerambursabile.ro

  8. Mai bine să nu consolideze podul
    de la la volan (16:13:36 17 Ianuarie 2014)

    Mai bine să nu consolideze podul iar dacă se va prăbuși, să dăm vina pe psd, răcnind “hoții”. Nu după asta umblăm noi, oare, cu limbile scoase?

Du-te la pagina 1
Calificativ actual Rating: 1.00Rating: 1.00Rating: 1.00Rating: 1.00Rating: 1.00
Numar de voturi 1
Acordati un calificativ acestui articol
Spune parerea ta in legatura cu acest articol
Titlu
Nume
Mesaj
 
 
 

Știri de ultimă oră

INTREBAREA ZILEI
Sunteți adepții vacanțelor plătite în rate?
BULETIN DE STIRI
Vreau sa ma abonez la buletinul de stiri zilnic via e-mail
CURS VALUTAR BNR
1 USD = 3,3301 RON
1 EURO = 4,5301 RON
convertor valutar
RECLAME
Telegraf - Imobiliare
Toate informatiile, date, text, fotografii, grafice, materiale video, mesaje sau alte materiale, indiferent daca au fost afisate in mod public sau transmise individual, privat, revin in resposabiltatea unica a persoanei care a fost sursa unor astfel de materiale. Aceasta inseamna ca dumneavoastra (si nu ziarul Telegraf sau administratorii site-ului) sunteti in intregime responsabili pentru toate materialele pe care le incarcati sau le puneti la dispozitie in mod public in cadrul site-ului.
© 2006 Copyright S.C. Telegraf Advertising S.R.L. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii de utilizare
Pagina a fost generata in 0.1421 secunde
Powered by
Inchide
Cardinal Motors