Adrian Năstase: „Votați ariciul!“

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Campanie electorală dezamăgitoare

Adrian Năstase: „Votați ariciul!“

Administrație 29 Mai 2016 / 17:55 660 accesări
Adrian Năstase: „Liderii politici participă la aceste alegeri sub semnul electoral „Ariciul”, încercând să nu iasă prea mult în evidență, dar organizează blaturi la nivel județean”

Adrian Năstase: „Liderii politici participă la aceste alegeri sub semnul electoral „Ariciul”, încercând să nu iasă prea mult în evidență, dar organizează blaturi la nivel județean”

Deunăzi scriam că am avut parte până acum de o campanie electorală „mută”. Noua lege electorală le-a frânt aripile politicienilor, care până în acest an erau obișnuiți să arunce cu bani în campanie precum maneliștii la petreceri. Pentru că trebuie să respecte foarte multe reguli, candidații la alegerile locale sunt foarte atenți la modul cum se promovează. Din cauza acestui lucru, mulți au spus că această campanie nu prea este ceea ce ar trebui să fie.

NĂSTASE, DEZAMĂGIT

Unul dintre cei care s-au declarat dezamăgiți de această campanie electorală este fostul premier Adrian Năstase. El a scris pe blogul personal că cei mai mulți candidaţi nu fac nimic la vedere, ci doar pregătesc blaturi. Năstase spune că excepţia care sparge monotonia campaniei este jurnalista Denise Rifai, de la Realitatea TV, care s-a remarcat printr-o serie întrebări ciudate adresate candidaţilor invitaţi la dezbaterile electorale televizate. „Campania este dezamăgitoare. Emisiuni electorale fade, bătălia televiziunilor pentru a vinde minute în prime-time unor candidați care nu prea știu de ce candidează, totul sub tema Hexi Pharma, ce a devenit un fel de Big Brother, canalizând toate energiile negative ale națiunii. Combinații de science fiction, dar și întreceri între procurori, ziariști și „martori” într-un model de televiziune americană, de tipul „Crime investigation””, a punctat sec Năstase. El a adăugat că lipsa de afișe, de banere, de întruniri dă impresia unei campanii electorale confidențiale, cu moderatori plictisiți și cu mii de candidați „no name“, care nu reușesc să explice nici cine sunt și nici de ce candidează. „Primarii în funcție au, desigur, un mare avantaj în această competiție, folosind puținii bani pe care îi au pentru a vopsi cu asfalt străzile din localități. Liderii politici participă la aceste alegeri sub semnul electoral „Ariciul”, încercând să nu iasă prea mult în evidență, dar organizând, probabil, precum ariciul care se mișcă doar seara și noaptea, blaturile la nivel județean, în perspectiva marelui blat de după alegerile parlamentare. Sugestia de semn electoral mi-a fost făcută de ariciul care m-a vizitat ieri (sâmbătă, n.r.) la Cornu”, a adăugat, ironic, Năstase. În aceeași notă, el a mai punctat că, în tot acest timp, „Rusia amenință România pentru scutul de la Deveselu, sportivii români sunt eliminați, unul câte unul, pentru dopaj, de la Jocurile Olimpice, avem inundații, datorii tot mai mari, un ANAF eficient, mișcări sociale ample în pregătire, Ordonanțe de Urgență în materia drepturilor omului (probabil că a avut loc o revizuire tacită a Constituției), maratoane, semi-maratoane și curse de biciclete (nu știu dacă bicicletele au fost incluse în noul plan de înzestrare a armatei)”.



12