Comunicat RADET - Ce trebuie să facă consumatorii constănțeni

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Comunicat RADET - Ce trebuie să facă consumatorii constănțeni

Social 24 Noiembrie 2016 / 16:57 2892 accesări

RADET Constanţa roagă locuitorii municipiului Constanţa, beneficiari ai serviciului de alimentare centralizată cu energie termică, să depună eforturile necesare pentru a-şi achita către asociaţia de proprietari din care fac parte contravaloarea consumului de energie termică.

Rugăm totodată conducerile asociațiilor să depună încasările la casieriile RADET situate în: str. Badea Cârțan nr.14A; str. Nicolae Bălcescu nr. 14; str. Cutezători nr. 13 (cartier Inel II), la Punctul Termic 130.

Programul de funcționare la casierii: luni - vineri: 8.00 - 12.00; 12.30 -16.30

În data de 2 decembrie 2016, casieriile RADET Constanța funcționează după program normal. În zilele de sărbători legale, cât și în zilele de sâmbătă şi duminică, casieriile sunt închise. Pentru valori mai mari de 5.000 lei ale unei facturi, sunteți invitați să o achitați prin intermediul unității bancare indicate în factura dvs.

Facem precizarea că Primăria depune eforturi și achită în avans subvenția la căldură acordată locuitorilor municipiului Constanța. Este necesar ca și dvs. să vă achitați în termen obligaţiile de plată către noi pentru asigurarea fondurilor necesare achitării utilităților CET Palas spre a produce energia termică în regim continuu.

RADET Constanţa vă mulţumeşte pentru buna colaborare și vă garantează că ia permanent măsurile necesare pentru a vă asigura confortul termic în locuințe, cât și pentru a vă crește gradul de satisfacţie asupra serviciului public prestat.

Taguri articol


12