„Echipa naţională a avut identitate când a fost la Campionatele Mondiale şi Europene“

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Gheorghe Hagi, manager tehnic Viitorul:

„Echipa naţională a avut identitate când a fost la Campionatele Mondiale şi Europene“

Sport 04 Noiembrie 2017 / 23:40 926 accesări

Federația Română de Fotbal a lansat, vineri, prima identitate de brand din istoria tricolorilor, precum și noul echipament în care vor evolua tricolorii în Liga Națiunilor. Cum rezultatele din ultima perioadă ale naţionalei au lăsat de dorit, fiind ratată încă o prezenţă la un turneu final, conducerea FRF încearcă să „impresioneze” prin activităţi de marketing, care nu prea îi impresionează pe iubitorii fotbalului şi nici pe foştii componenţi ai „Generaţiei de Aur”. La conferinţa de presă desfăşurată sâmbătă seară, la Ovidiu, după victoria obţinută de Viitorul, 3-0 cu Sepsi Sf. Gheorghe, Gheorghe Hagi, managerul tehnic al campioanei en titre a României, a caracterizat perfect actuala situaţie pe care o traversează fotbalul românesc la nivelul echipei naţionale.

„Echipa naţională a avut identitate când a fost la Campionatele Mondiale şi Europene. Chiar dacă trăim într-o lume a marketingului, atunci aveam identitate sau atunci când aveam şaptezeci la sută posesie în faţa Angliei, pe Wembley. Performanţa trebuie să vină de la toate loturile. Trebuie să fim foarte exigenţi cu toate echipele naţionale. Singurul proiect care stă în picioare este să ne depăşească pe noi, să obţină rezultate mai bune decât am reuşit noi. Deocamdată, modestie, capul jos, multă muncă”, a spus Gică Hagi.

Citeşte şi

Prima identitate de brand din istoria naționalei de fotbal a României



12