Logo-ul Centenarului, promovat la Londra, alături de destinaţii turistice. Impresionează?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Logo-ul Centenarului, promovat la Londra, alături de destinaţii turistice. Impresionează?

Turism 06 Noiembrie 2017 / 18:21 3582 accesări
Acesta este logo-ul Centenarului României. Din păcate, după cum puteţi observa, culorile sunt puse invers la „1”.

Acesta este logo-ul Centenarului României. Din păcate, după cum puteţi observa, culorile sunt puse invers la „1”.

Ministerul Turismului promovează România la cea de-a 37-a ediție a World Travel Market din Londra, cel mai mare târg internațional de turism din lume, adresat exclusiv specialiștilor din domeniu. Anul acesta, România aduce în atenția profesioniștilor atât destinația turistică Alba Iulia, cât și circuitele culturale, turismul în natură și cel rural, pachetele de tip city break, turismul activ şi cel de aventură, turismul balnear și cel de tip wellness.

Tema standului din această ediție este unică și subliniază într-o manieră stilizată împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire din 1918. Accesul în cadrul standului, cu o suprafață de 238 mp, se face printr-o replică a porții III de la Cetatea Alba Carolina. La standul amenajat de Ministerul Turismului din România sunt prezenți 50 de expozanți, reprezentanți ai unor tour-operatori, organizații de management a destinației, Consilii Județene, hoteluri și companii aeriene.

Ministerul Turismului este reprezentat la Londra de secretarul de stat Cristina Ionela Tărteață. Pe toată perioada desfășurării manifestării expoziționale, respectiv 6-8 noiembrie, demnitarul va avea o serie de întâlniri cu reprezentanții celor mai mari companii media, în vederea identificării posibilităților de promovare a României pe canalele media la nivel global, dintre care amintim: National Geographic, CNN, BBC, Travel Channel, Lonely Planet Publication. Un punct important de pe agenda secretarului de stat este reprezentat de participarea la Summitul Miniștrilor Turismului din toate țările participante la WTM (peste 160 țări și teritorii), summit organizat de Organizația Mondială a Turismului, sub patronajul secretarului general Taleb Rifai.

WTM Londra reprezintă punctul de întâlnire al cererii și ofertei internaționale din sectorul turistic și are un rol fundamental în stabilirea de noi contacte de afaceri.

România a participat constant la WTM, având stand național la toate cele 36 ediții anterioare.

Una dintre surprizele acestei ediții este faptul că pe lângă promovarea brandului de țară este prezentat, în avanpremieră, și logo-ul Centenarului, element unic de identificare pentru toate evenimentele ce vor fi organizate de România pe parcursul anului viitor.



12