MAE confirmă decesul unui al doilea român în cutremurul din Italia

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

MAE confirmă decesul unui al doilea român în cutremurul din Italia

25 August 2016 / 08:28 603 accesări

Încă un cetăţean român a murit în urma cutremurului din Italia, iar alţi doi cetăţeni au fost identificaţi printre răniţi, bilanţul ajungând la doi morţi şi patru răniţi care se află în spitale, informează MAE.

Echipele consulare mobile s-au deplasat la unităţile medicale unde se află internaţi cei 4 cetăţeni români răniţi şi menţin permanent legătura cu personalul specializat care îi monitorizează pentru informaţii actualizate cu privire la evoluţia stării acestora de sănătate, precizează joi MAE.

În ceea ce-i privește pe cei 9 cetățeni români daţi dispăruţi, MAE informează că verificările continuă, în acest moment 8 persoane aflându-se în această situaţie. Totodată, MAE precizează că cele doua echipe mobile au continuat demersurile de acordare a asistenţei consulare pe parcursul întregii nopţi, deplasându-se şi la o tabăra de sinistrați unde sunt adăpostiţi 10 cetăţeni români.

Cele două echipe consulare mobile se află în continuare pe teren, acționează coordonat și întreprind verificări la unitățile spitalicești din zonă pentru a identifica dacă printre răniți sunt și alţi cetățeni români.

"MAE transmite sincere condoleanţe familiilor celor doi cetăţeni români care şi-au pierdut viaţa în urma acestei tragedii şi acordă întreaga asistență necesară în continuare", se mai arată în comunicat.

Potrivit informaţilor de miercuri seara, un român şi-a pierdut viaţa în cutremurul din Italia, doi erau răniţi şi alţi 9 daţi dispăruţi.

MAE reamintește că cetățenii români afectați pot solicita asistență consulară la următoarele numere de telefon: Ambasada României în Italia - (0039) 06 835 233 58 și (0039) 06 835 233 56, Consulatul General al României la Bologna - (0039) 0515872120 și (0039) 051 5872209, apelurile fiind redirecționate către Centrul de Contact și Suport al Cetăţenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de
către operatorii Call Center în regim de permanență.

Taguri articol


12