Plecați în vacanță și aveți probleme? Trebuie neapărat să știți asta!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Plecați în vacanță și aveți probleme? Trebuie neapărat să știți asta!

Turism 20 Iulie 2016 / 17:54 935 accesări

Vacanța de vară e în toi și turiștii au luat cu asalt Europa, fie la plajă, fie la munte, la plimbări în city break-uri. În contextul în care oricum se pleacă în vacanță cu grijă de atentate, nu este cazul să ne facem griji și pentru pachetele turistice, scriu cei de la Centrul European al Consumatorilor din România. ”Agențiile de turism au început deja să facă oferte speciale cu prețuri nemaiîntâlnite pentru zonele periculoase. Nu vă sfătuim să plecați în vacanțe în astfel de zone. Nici în zonele cu alerte de tsunami sau furtuni și catastrofe naturale”, informează reprezentanți ai Centrului European al Consumatorilor din România. Ce ar trebui să știi în cazul în care apar probleme după plecarea în călătorie? În primul rând, prețurile nu mai pot fi modificate în cursul celor 20 de zile care preced data plecării, iar în cazul în care acestea sunt majorate cu mai mult de 10 %, poți renunța la contract. Agențiile de turism sunt obligate să încheie polițe de asigurare pentru cazul în care ar intra în faliment și să ofere informații consumatorilor despre această asigurare în cadrul contractului. Aveți grijă ca informațiile să fie

în contract, astfel încât să puteți lua legătura cu societatea de asigurări, dacă apar probleme. În cazul în care locul de cazare nu este așa cum vi s-a promis, faceți fotografii, apoi luați legătura cu managementul respectivului hotel pentru a depune o plângere și anunțați imediat agenția de turism care v-a vândut pachetul de servicii turistice și care este obligată să găsească o soluție. Păstrați toate documentele: fotografii, bonuri, chitanțe, contract, pliante cu oferte etc., pentru a vă putea proba solicitările în cazul apariției unor probleme. Pentru probleme legate de transportul aerian, puteți accesa link-ul http://www.eccromania.ro/media/pdf/Infographic_Drepturile_Pasagerilor.pdf.

Pentru siguranță, este indicat să se descarce în telefonul mobil aplicația ECC Net Travel și să fie păstrată în memoria telefonului numărul de la Centrul European al Consumatorilor - 0040 21 311 02 43. În aplicația ECC Net Travel poți găsi și informații legate de ambasade, consulate, Ministerul Afacerilor Externe, prin urmare, este un instrument foarte util pentru orice călător.



12