Baschetul românesc „prinde aripi“!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Baschetul românesc „prinde aripi“!

Sport 24 August 2016 / 16:26 437 accesări

Baschetul românesc încearcă o lovitură de imagine

Baschetul românesc încearcă o lovitură de imagine

Baschetul românesc „prinde aripi” începând cu pregătirea pentru EuroBasket 2017 de la Cluj-Napoca. Astfel, pentru prima oară în istoria de 85 de ani a baschetului din România, naționalele masculină și feminină au o identitate de brand, dar și o melodie simbol, „Tot Mai Sus”, semnată Guess Who feat. DeMoga, melodie care susține noua identitate. Această premieră pregătește drumul performanței baschetului românesc, membrii naționalei masculine de baschet devenind „Vulturii”, iar reprezentantele naționalei feminine - „Acvilele”.

„Prezentarea noii identități oficiale a celor două echipe naționale de baschet reprezintă nu doar un moment istoric al unei federații cu tradiție, ci și o etapă care marchează revenirea baschetului autohton în sportul de performanță la nivel continental. Am vrut să marcăm momentul participării României la turneul EuroBasket 2017, cu atât mai mult cu cât ultima oară când asta s-a întâmplat a fost în 1987. Identitatea vizuală a naționalelor de baschet reprezintă trei vulturi, simbolizând agilitatea, curajul jucătorilor, dar și munca în echipă și înălțimile pe care vrem să ducem acest sport în România”, a declarat Horia Păun, președintele Federației Române de Baschet.

Cum baschetul este sportul în care trebuie să știi „să zbori”, noua identitate este lansată sub sloganul „România prinde aripi”.

„Vulturii” și „Acvilele” vor intra de acum pe teren pe melodia „Tot mai sus”, semnată de Guess Who feat. DeMoga, ceea ce indică direcția în care se îndreaptă acest sport din ce în ce mai popular în țara noastră, aflat imediat după fotbal în ceea ce privește numărul sportivilor legitimați. Meciul echipei naționale de baschet feminin a României cu Israel, programat în luna noiembrie, la Cluj-Napoca, va fi primul în care se va juca purtând noul brand.



12