Clientul nostru, preșul nostru

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Clientul nostru, preșul nostru

Economie 05 Martie 2017 / 16:47 1170 accesări

Clienții din România sunt tratați necorespunzător, calitatea serviciilor din telecom, HoReCa sau taximetrie fiind la un nivel minim, potrivit mai multor studii de gen Mystery Shopping efectuate în ultimii cinci ani de VBS - Business Solution. Astfel, doar unul din patru clienți potențiali se declară pe deplin mulțumit de consilierea și de atenția oferite de consultanții de vânzări ai marilor firme de telecom din România - „Clienții au observat că cei mai mulți consultanți nu folosesc pronumele de politețe în adresare, iar aproximativ 87% dintre ei nu îi mulțumesc interlocutorului nici măcar o dată în timpul discuției“. La taxiuri, dezastru (deloc surprinzător) - „În mai mult de 50% dintre cazuri, taximetriştii au omis să întrebe care este ruta preferată spre destinaţie; în mod frecvent, ei nu au oferit restul corect. Ba mai mult, unii șoferi au „oferit“ curse cu tarif prestabilit, fără să pornească aparatul de taxare“. În turism, în unitățile de cazare de patru și cinci stele de pe litoral, potențialii clienți au primit doar în 40% dintre cazuri o ofertă concretă conformă cu cerințele, arată cercetarea VBS. Nu-n ultimul rând, doar 37,5% dintre băncile analizate au fost interesate să ofere clienților simulări personalizate, iar în jur de 33% nici nu au listat un grafic de rambursare.

Taguri articol


12