Cum să faci o metadescriere optimizată?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Cum să faci o metadescriere optimizată?

01 Decembrie 2021 / 07:13 389 accesări

Metadescrierea reprezintă unul dintre elementele centrale ale optimizării, aceasta ajutându-te să ieși în evidență și să încurajezi utilizatorii de internet să aleagă produsele și serviciile tale sau cel puțin să fie interesați de conținutul postat.

Totuşi, trebuie să se înţeleagă că meta descrierea nu este doar un cod văzut de motoarele de căutare ce ajută la o clasare mai bună, poate fi considerată cârligul cu care îţi atragi (sau îndepărtezi) vizitatori. Practic, citind acele propoziţii scurte cei ce au găsit pagina în căutări decid dacă vor continua acțiune şi vor accesa site-ul sau nu.

Ce este metadescrierea?

Foarte importantă pentru strategiile de marketing online, metadescrierea este o etichetă care include text descriptiv al paginii web, acesta având aproximativ 150 de cuvinte. Aceasta apare în rezultatele motorului de căutare, sub titlul paginii și URL.

Care este obiectivul metadescriereii?

Așa cum am precizat, meta descrierea produce prima impresie. Mizează pe simplitate, folosește propoziții scurte şi cuvinte uşor de înţeles şi exprimări captivante. Dacă vei face o analiză, vei observa că cele mai bine poziţionate afişări sunt însoțite de descrieri simple dar obiective. Așadar, nu trebuie să te concentrezi pe scrierea de informații detaliate, ci mai degrabă pe şabloane minimaliste. Dacă nu ai cunoştinţe solide în acest sens, poţi apela la serviciile profesionale ale companiilor de seo bucuresti. Cu ajutorul din partea cunoscătorilor din domeniu, vei reuşi să ai o perspectivă distinctă asupra optimizării.

Practici indicate pentru scrierea unei metadescrieri

Pentru ca metadescrierea să fie într-adevăr captivantă, iar eficiența ei să fie una ridicată, este indicată folosirea unor termeni care îndeamnă la acțiune, mai ales că rolul metadescrierilor este acela de a le clarifica cititorilor ce vor primi atunci când accesează pagina respectivă.

De asemenea, este indicat ca prin metadescriere să oferi o soluție sau un avantaj – învață să te diferențiezi în rezultatele căutării, prezintă avantajul pe care îl are pagina pe care o deții față de celelalte pagini.

Nu uita să respecți lungimea metadescrierii. Deși aceasta nu are o lungime fixă, după 150 sau 160 de caractere, motorul de căutare va tăia din text. Mai mult decât atât, trebuie reținut că Google nu măsoară numărul de caractere, ci pixelii.

Nu induce în eroare cititorii prin metadescriere, ci aliniaz-o la conținutul paginii. Pe lângă titlul din SERP, metadescrierea este singura modalitate prin care utilizatorul de internet poate ști la ce să se aștepte de la conținutul pe care urmează să îl parcurgă. Așadar, nu induce cititorii în eroare, pentru că este posibil ca aceștia să fie dezamăgiți și să renunțe la a vizita pagina ta pe viitor sau chiar în acel moment.



Ştiri recomandate

12