Cum vede ANAT promovarea destinației România în străinătate?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Cum vede ANAT promovarea destinației România în străinătate?

Turism 05 Ianuarie 2017 / 14:15 775 accesări

Din nou, reprezentanții Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT) declară că au mari așteptări din partea noului Minister al Turismului. Mai exact, ANAT își dorește un buget multianual consistent pentru promovarea României în străinătate, potrivit președintelui agenției, Alin Burcea. ”Așteptările sunt pe măsura nevoii existenței sale: ne dorim un buget multianual consistent pentru promovarea destinației România în străinătate, printr-o politică de promovare coerentă”, a spus Burcea într-un comunicat remis Agerpres. ANAT apreciază înființarea Ministerului Turismului și se așteaptă ca industria să ajungă la 6% din PIB, nivelul estimat pentru România de Organizația Mondială pentru Turism. ”Asociația Națională a Agențiilor de Turism salută inițiativa înființării Ministerului Turismului în noul Guvern, după ce ani de zile domeniul a fost plimbat de la un minister la altul, fără să i se dea importanța cuvenită în economia națională”, potrivit comunicatului. De asemenea, ANAT solicită implicarea statului pentru creșterea activității de incoming prin diverse măsuri de stimulare pentru agențiile care aduc turiști străini în țară, cu efecte directe asupra economiei naționale. ”Așteptăm aplicarea Legii voucherelor de vacanță și în sectorul public, măsură menită să ducă la creșterea turismului intern. Ne dorim, de asemenea, reducerea TVA la 9% și pentru agențiile de turism, pentru a elimina discriminarea creată prin diminuarea cotei în cazul industriilor conexe, hotelărie și restaurante, dar și programe de dezvoltare în zonele montane și extinderea sezonului pe litoral”, a spus Alin Burcea. Asociația Națională a Agenților de Turism apreciază numirea lui Mircea-Titus Dobre, inițiatorul Legii impozitului forfetar, în funcția de ministru al Turismului și îi urează mult succes.

Taguri articol


12