Alegerea unui multifunctional (definitie wikipedia) pentru birou poate presupune un cost inițial ridicat, mai ales dacă în activitatea biroului sunt necesare funcționalități și echipări speciale ale echipamentului.
Așa că pentru optimizarea procesului de achiziție ar fi ideal să apelezi la un magazin care, pe lângă vânzarea multifuncționalului dorit, oferă atât servicii de consultanță specializată, cât și servicii de întreținere pe toată durata de viață a imprimantei pentru birou.
Iata cateva argumente solide de care ar trebui sa tii cont cand alegi magazinul sau vânzătorul de imprimante multifuncționale:
Expertiză și Cunoștințe: Vechimea pe piață și în domeniu a unui vânzător de echipamente office poate fi esențială, deoarece consilierii specializați au cunoștințe detaliate despre diferitele modele de imprimante multifuncționale de pe piață. Astfel încât, ei pot oferi informații prețioase despre specificațiile tehnice, caracteristicile și beneficiile fiecărui model. Astfel, achiziția devine una informată și eficientă pentru nevoile businessului tău. Un exemplu de vânzare&servicii A-Z, cu o vechime de peste 25 de ani pe piață poate fi magazinul www.ecopy.ro subrand al NS Copiers:
“NS Copiers ofera clientilor sai echipamente multifunctionale digitale alb/negru si color. Solutiile oferite de catre compania NS Copiers, imbina consultanta profesionala la vanzarea echipamentelor, cu servicii post-vanzare de cea mai buna calitate. Aceasta calitate a serviciilor oferite, a adus in portofoliul de clienti ai companiei, firme importante din toate domeniile de activitate.”
Soluții variate&personalizate: Consilierii specializați pot oferi soluții adaptate pentru întreaga experiență de utilizare a echipamentului multifuncțional de la configurarea și instalarea software-ului, până la întreținerea periodică și schimbul consumabilelor. Pentru o afacere care are la baza un flux continuu al documentelor, buna funcționare a unui echipament de imprimare poate reprezenta o necesitate de bază, precum și un plus de valoare.
Eficiență și adaptare la nevoile tale: Un consilier specializat, va discuta trece in revistă toate cerințele și nevoile tale specifice în ceea ce privește imprimanta multifuncțională. El îți va sugera modele și specificații optime pentru activitatea ta, cum ar fi: tipul sau viteza de imprimare, caracteristicile pentru scanare și copiere, modul de conectivitate, nivele de securitate, etc. Ar putea fi dificil pentru un utilizator fără cunoștințe avansate să facă o alegere eficientă dintre modele variate, cum ar fi de exemplu cele de la KonicaMinolta.
Asistență tehnică și service: Un magazin de imprimante office ce oferă și consiliere specializată are cel mai probabil toate pârghiile pentru a-ți asigura asistență tehnică și service pentru imprimantele din portofoliu. Îți va fi de mare ajutor în cazul în care apar probleme sau întrebări, și sigur vor apărea pe parcursul utilizării. Optând pentru serviciul de asistență vei putea primi răspunsuri și intervenții rapid și eficient, astfel încât să nu ai întreruperi neplăcute în activitatea zilnică. De regulă acest serviciu se regăsește sub forma unui abonament de întreținere contra-cost.
Prin alegerea informată și responsabilă, preintampini costurile de achiziție nejustificate ale unor specificații irelevante pentru tine și te asiguri de buna funcționare a echipamentul multifuncțional pe toată durata lui de viață.
Alege o imprimantă multifuncțională pentru birou de la un magazin ce îți oferă consultanță la achiziție și asistență tehnică&service ulterior – cum sunt de exemplu cei de la NS Copiers. Chiar și un produs excepțional poate intra în mediocritate, fără servicii de calitate asociate.