De ce vedem tot mai mulți chelneri care folosesc tablete pentru a prelua comenzi în restaurante?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

De ce vedem tot mai mulți chelneri care folosesc tablete pentru a prelua comenzi în restaurante?

27 Ianuarie 2023 / 08:51 160 accesări

Utilizarea tabletelor pentru preluarea comenzilor în restaurante a devenit o practică din ce în ce mai populară. Acest lucru se datorează faptului că o parte dintre antreprenorii din acest domeniu au înțeles importanța utilizării tehnologiei și avantajele de care beneficiază o dată cu implementarea ei în propriul restaurant.

Ce beneficii aduce această schimbare pentru restaurante sau baruri?

Un sistem POS restaurant performant facilitează modul de organizare. Odată implementat, comunicarea dintre restaurant și bucătărie este mai eficientă. Chelnerii preiau comenzile de la oaspeți, le introduc pe dispozitiv, iar personalul din bucătărie primește automat comenzile noi preluate. Pe de altă parte, odată ce preparatele sunt gata, chelnerii sunt notificați direct pe dispozitiv, fără să fie nevoiți să se deplaseze fizic la bucătărie pentru a verifica statusul fiecărei comenzi în parte.

Un alt beneficiu al utilizării unui program gestiune restaurant constă în menținerea tuturor evidențelor necesare. Angajații pot urmări care este statusul comenzilor din restaurant, cât și pe cele primite online, pot verifica în timp real disponibilitatea preparatelor, pot solicita rapoarte care să fie utilizate în scopuri de marketing sau de îmbunătățire a practicilor pe care le au, pot verifica disponibilitatea stocurilor sau eventualele comenzi în așteptare de la furnizori și alte informații de interes. Antreprenorii pot urmări, de asemenea, mai ușor, tot ce se întâmplă în cadrul afacerii lor, cum evoluează activitățile și ce rezultate au în timp real.

Fără îndoială, un avantaj substanțial este cu privire la mobilitatea pe care unele tehnologii le oferă. Spre deosebire de un terminal POS tradițional, tehnologia nouă permite angajaților să utilizeze dispozitivele de oriunde din restaurant.

De ce și angajații preferă să utilizeze noua tehnologie în schimbul vechilor practici?

Cu ajutorul noilor tehnologii, angajații pot avea un randament mai mare și se pot organiza mai bine. Programele de gestiune au serviciile prestabilite, ceea ce facilitează modul de operare pe ele. Pentru chelneri este mai ușor să preia o comandă atunci când dispun de o tabletă pe care au afișat meniul disponibil, cu toate informațiile aferente, decât să ia notițe pe carnețele.

Odată preluată comanda de la client, aceasta se transmite direct la bucătărie prin programul de gestiune, iar ospătarul nu trebuie să se deplaseze fizic la bucătărie pentru noile solicitări. De asemenea, un sistem pos restaurant afișează informații cu privire la disponibilitatea preparatelor ori a băuturilor și transmite notificări către chelneri atunci când un preparat este gata sau când este out of stock.

Noua tehnologie îi ajută pe angajați să economisească timp, să fie la curent în timp real cu tot ce se întâmplă în restaurant, să fie mai eficienți și să reducă riscul de apariție al erorilor. Întotdeauna pot exista neînțelegeri și se pot face greșeli dacă nu există o bună organizare și un mod de comunicare eficient între angajați sau departamente.

Cât de ușor este de implementat și instruit personalul pentru folosirea unei astfel de tehnologii?

Implementarea unui program gestiune restaurant este ușoară atunci când alegi furnizorul potrivit, care să îți oferă suportul necesar. De asemenea, personalul poate fi instruit în scurt timp dacă se efectuează programe de training bine organizate, care să vizeze atât modul de percepere al programelor, cât și principiile de funcționare ale acestora.

Programul de gestiune Breeze, spre exemplu, este foarte ușor de utilizat fiindcă are o interfață simplă, elegantă, bazată pe sistemul Android, care poate fi personalizată în funcție de necesitățile și preferințele fiecărui tip de afacere în parte, indiferent că este vorba de un restaurant cu o singură locație, cu restaurante în lanț, de tip fast-food, de hotel, a la carte, bar, cafenea, club, etc. În plus, este intuitiv și foarte prietenos cu angajații, ceea ce duce la eliminarea stresului cauzat de comenzile multiple sau cele complexe.



Ştiri recomandate

12