Declinul brandului Plafar, după o reţetă PDL

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Declinul brandului Plafar, după o reţetă PDL

Politică 22 Aprilie 2015 / 00:00 1606 accesări

Marea familie a PDL și interesele sale din jurul companiei Plafar au fost la un pas de a ucide acest simbol național. O mutare strategică a avut loc în 2007, când reprezentanții companiei au cesionat brandul Plafar pe o sumă de doar 230.000 de euro, către lanțul farmaceutic patronat Catia Rădulescu, soția vicepreședintelui de la acea vreme al Consiliului Județean Ilfov, pedelistul Cristache Rădulescu. Marca Plafar a ajuns în portofoliul Centrofarm în 2007, cu doi ani înainte de intrarea societății naționale în insolvență. În 2008, după ce Adriean Videanu a preluat protofoliul Ministerului Economiei, a emis titluri de proprietate pentru toate activele Plafar. Au urmat trei ani de tranzacții prin care compania și-a pierdut toate punctele de lucru, în afară de unul, care funcționează și astăzi, la Cluj-Napoca. Contractele prin care statul român a vândut întreaga infrastructură a Plafar au fost legalizate exclusiv prin cabinetul notarial al Ioanei Băsescu.



12