Delta Dunării şi alte zone din România, promovate prin gastronomie şi vin, la nivel mondial

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Delta Dunării şi alte zone din România, promovate prin gastronomie şi vin, la nivel mondial
Administrație 10 Octombrie 2014 / 15:15 95 accesări 0 comentarii

Delta Dunării şi alte regiuni din România, între care Braşov, Cluj şi Bucureşti, vor fi promovate prin intermediul gastronomiei şi vinurilor româneşti, într-o serie intitulată "Food and Wine Adventures: Romania", care va fi difuzată anul viitor la nivel internaţional de televiziunea Travel Channel. Noua serie de documentare "Food and Wine Adventures: Romania" va fi difuzată în prima parte a lui 2015 la televiziunea Travel Channel, care este retransmisă şi în România. "Food and Wine Adventures: Romania" îşi propune să continue campania de promovare a României, prin intermediul Travel Channel, începută prin trilogia documentară "Wild Carpathia", care a fost difuzată în perioada 2011 - 2013, la nivel internaţional, de această televiziune. "Este un program despre mâncarea şi vinul românesc, iar prezentatorii sunt Jenny Powell, o cunoscută prezentatoare de televiziune din Marea Britanie, şi Olivier Magny, un expert în vinuri din Paris", a declarat producătorul Eoin O'Shea. Spre deosebire de seria "Wild Carpathia" de la Travel Channel, în care România a fost promovată şi prin intermediul unor personalităţi precum prinţul Charles al Marii Britanii, principesa Margareta şi Ivan Patzaichin, noul serial "Food and Wine Adventures: Romania" nu va pune accentul pe astfel de persoane celebre.



Pagina a fost generata in 0.1563 secunde