Ești (ne)mulțumit de activitatea SPIT? Iată cum își poți spune părerea!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Ești (ne)mulțumit de activitatea SPIT? Iată cum își poți spune părerea!

Administrație 03 August 2018 / 16:19 1498 accesări

Serviciului Public de Impozite și Taxe Constanța (SPIT) readuce în atenția cetățenilor chestionarul de evaluare privind satisfacția contribuabilului, implementat la nivelul instituției, încă din anul 2012. Acesta poate fi completat atât în format fizic, în orice agenție fiscală, cât și online, pe site-ul www.spit-ct.ro. Prin completarea primelor cinci întrebări este evaluată calitatea serviciilor oferite, profesionalismul, atitudinea personalului agențiilor fiscale, precum și confortul spațiilor de așteptare, prin bifarea cu un calificativ de la 1 la 5 (1 fiind cel mai scăzut și 5 cel mai ridicat). Ultimul punct al chestionarului este rezervat propunerilor și sugestiilor ce pot contribui la creșterea calității serviciilor SPIT. „Chestionarele completate sunt monitorizate permanent, iar sugestiile formulate sunt analizate de către managementul instituției în vederea identificării posibilelor propuneri de îmbunătățire a serviciilor pentru contribuabili. SPIT îndrumă contribuabilii să completeze chestionarul de satisfacție, întrucât este esențială identificarea exigențelor comunității locale pentru a putea veni în sprijinul acesteia. Părerea dumneavoastră contează mult pentru noi!”, anunță reprezentanții SPIT într-un comunicat de presă.

Taguri articol


12