Familia Regală, la Alba Iulia cu trenul regal

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Familia Regală, la Alba Iulia cu trenul regal
Monden 01 Decembrie 2018 / 14:43 328 accesări 1 comentariu

Peste o mie de persoane au luat parte, sâmbătă, la primirea oficială a Familiei Regale în gara din Alba Iulia, Custodele Coroanei, Principesa Margareta, şi Principele Radu, fiind însoţiţi de celelalte fiice ale Regelui Mihai, Elena, Sofia şi Maria. Principesa Margareta, Custodele Coroanei, a fost întâmpinată cu entuziasm la Alba Iulia.

Familia Regală a venit la Alba Iulia cu trenul regal şi a fost întâmpinată de oficialităţile locale, printre care s-au numărat preşedintele Consiliului Judeţean Alba, Ion Dumitrel, şi primarul municipiului, Mircea Hava.

La sosirea în gara din Alba Iulia, o fanfară îmbrăcată în uniforme militare similare celor din 1918, a intonat Imnul Naţional al României şi Imnul Regal, după care un grup de tineri le-a oferit oaspeţilor pâine şi sare, alături de buchete de trandafiri în culorile tricolorului. Principesa Margareta şi Principele Radu i-au salut pe cei prezenţi şi le-au transmis "La mulţi ani!", după care s-au deplasat spre coloana oficială, urmând să participe la evenimentele organizate de Ziua Naţională la Alba Iulia. Trenul regal, format din cinci vagoane şi o locomotivă cu aburi, a rămas în gara din Alba Iulia şi va putea fi vizitat, până la ora 20,00, de către toţi cei care doresc acest lucru.

Locomotiva cu aburi a trenului regal a fost fabricată în anul 1922 şi poate prinde o viteză de 126 km/oră. Ea face parte dintr-un lot de 70 de bucăţi ce au fost comandate în anul 2012, primele 20 de bucăţi fiind livrate în România în anul 1913, iar diferenţa în anul 1922.

În prezent, este singura locomotivă de acest fel care mai este funcţională, după o reparaţie capitală efectuată în anul 2002.

Loading...
loading...

1 comentariu

Murphy 19:05:03 / 01 Decembrie 2018
Deci,sa recapitulam, citez

" Ea face parte dintr-un lot de 70 de bucăţi ce au fost comandate în anul 2012, primele 20 de bucăţi fiind livrate în România în anul 1913, iar diferenţa în anul 1922. În prezent, este singura locomotivă de acest fel care mai este funcţională, după o reparaţie capitală efectuată în anul 2002. " !!! Inteleg eu ca in anul 2012 au fost comandate 70 de bucati, din care 20 livrate in anul 1913 iar diferenta in anul 1922. Si totusi au fost comandate in anul 2012 ! Si suntem urmasii marelui Savant si Inventator Henri Coanda si a marelui matematician Academician Grigore Moisil.... Wow biz ! La multi ani Romania !

Adaugă comentariul tău





NOTĂ: Te rugăm să comentezi la subiect. Sunt interzise atacurile la persoană, limbajul vulgar sau tendenţios şi postarea materialelor publicitare. Încălcarea acestor norme va fi sancţionată cu ştergerea imediată a comentariului.

Ştiri recomandate

Pagina a fost generata in 0.1803 secunde