Igienă orală 0! Românii nu se spală pe dinți!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
„Zâmbeşte România“ atenționează

Igienă orală 0! Românii nu se spală pe dinți!

Sănătate 10 Iulie 2018 / 17:09 771 accesări

81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale, avertizează specialiștii în domeniu. În ciuda numărului mare de români afectați, potrivit studiilor, cei mai mulți dintre aceștia nu folosesc produse de igienă orală specializate, fie pentru că nu percep simptomele ca aparținând unor afecțiuni, fie pentru că le acceptă şi atunci evită mâncărurile care le produc disconfort. Statisticile mai arată că segmentul terapeutic (sensibilitate dentară și afecțiuni gingivale) a reprezentat astfel, în anul 2017, doar 23% din totalul de pastă de dinți achiziționată. „Nu trebuie să neglijăm sensibilitatea dentară și sângerările gingivale, căci, în timp, acestea se pot agrava. În cazul sângerărilor gingivale lăsate netratate, se poate ajunge chiar la pierderea dinților“ a declarat general manager, GSK Consumer Healthcare, România și Balcani, Sylwia Piankowska.

După 6 ani de mesaje educaționale adresate copiilor și adolescenților, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare lansează campania Zâmbește România, făcând trecerea naturală către comunicarea cu adulții și insuflarea unui grad mai mare de responsabilitate pentru un zâmbet sănătos. „Ne bucurăm să vedem rezultate încurajatoare și să aflăm că audiența noastră, formată până acum din copii și adolescenți, și-a însușit regulile elementare de igienă orală. În acest an ne orientăm atenţia asupra părinților lor şi adulţilor în general, întrucât datele arată că 81% dintre români suferă de probleme ce țin de sensibilitatea dentară și afecțiunile gingivale. Această incidenţă este cea mai mare din ţările Europei Centrale şi de Est analizate, de aceea e vital să facem un pas strategic și să comunicăm cu adulții despre aceste probleme orale specifice, încercând să le insuflăm un grad mai mare de responsabilitate pentru zâmbete sănătoase pe întreg parcursul vieţii lor“, a precizat Sylwia Piankowska.

Educație cu un chef bucătar

Atingând cel mai sensibil punct în problemele de igienă orală - mâncarea și dificultatea de a consuma anumite alimente fără a resimți durere sau disconfort - campania va promova anul acesta o serie de rețete semnate de un chef faimos din România, pentru a ajuta românii să înţeleagă simptomele şi modalităţile de ameliorare ale sensibilităţii dentare și problemelor gingivale.

Pentru prima dată, Zâmbește România va merge la festival cu rețete speciale, invitând la testarea live a sensibilităţii dinților și a sănătăţii gingiilor. Participanții care vor vizita standul Zâmbeşte România pot primi gratuit produse şi sfaturi pentru o igienă orală sănătoasă.

Mai mult, un mini-serial cu celebrităţi într-o ipostază inedită, în care vor dezvălui din experienţa lor de îngrijire specială a zâmbetelor va marca o nouă premieră pentru campania din acest an.

Campania 1% – GSK Consumer Healthcare va continua să doneze 1% din vânzările produselor de îngrijire orală înregistrate pe parcursul lunii august 2018. Fondurile vor fi donate în scopul susţinerii tratamentelor dentare pentru copiii din comunităţile defavorizate.

Taguri articol


12