Importanța unui site web sau a unui magazin online pe timp de pandemie

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Importanța unui site web sau a unui magazin online pe timp de pandemie

Tehnologie 26 Octombrie 2020 / 11:33 2287 accesări

Stilul nostru de viață se schimbă din cauza coronavirusului, iar tehnologia face parte tot mai mult din cotidian. Criza generată de pandemie continuă să ne perturbe viața de zi cu zi și asta se vede și în faptul că mai mult de jumătate dintre români petrec peste 3 ore pe zi pe smartphone-urile lor. Modul de viață s-a schimbat, mulți dintre noi ne petrecem timp îndelungat pe computer, tabletă, telefoane mobile, însă depinde de noi să reinventăm relația noastră cu tehnologia și smartphone-urile pe care le deținem.

Deja s-a observat și faptul că din cauza lockdown-ului, climatul de afaceri creat a devenit unul incredibil de dificil. Multe companii au avut de suferit și au ales să migreze către online. Ele și-au închis magazinele fizice și au deschis magazine online pentru că și comportamentul consumatorilor s-a schimbat pe scară largă.

Este dificil să se definească o strategie ideală de afaceri în ziua de azi, însă prin creare magazine online se pot promova și vinde produsele și serviciile chiar și în contextul pandemiei. În acest an, tot mai multe magazine stradale au intrat în lumea vânzărilor online și chiar au reușit să-și crească cifra de afaceri.

"Oamenii care fac cumpărături online de fapt ajută economia să crească", spun proprietarii unor magazine online de haine. Mare parte din banii care se duceau spre magazinele stradale, vor ajunge în conturile celor cu magazine virtuale. Vânzările în mediul online sunt în continuă creștere, plata cu cardul a crescut cu mai mult de 30% în acest an.

Importanța deținerii unui site web

În prezent, multe companii consideră că un site web este o sursă de reprezentare a mărcii lor și o componentă în supraviețuirea afacerii. Având un magazin online, produsele și serviciile apar vizibil pe motoarele de căutare.

Alte motive pentru a-ți crea un magazin online pentru afacerea ta:

  • În UE, aproximativ 75,5% dintre oameni intră pe Internet și doar 47% utilizează social media
  • Doar o parte dintre clienții potențiali sunt pe social media, alții caută pe Google
  • Este mai profesionist dacă deții și o pagină de Facebook, pentru că viitorii clienți pot afla prețurile la produse și alte aspecte despre acestea și aici, iar astfel magazinul online li se va părea mai credibil
  • Dacă apari și pe Facebook și în motoarele de căutare cu un site web, atunci ai șanse să fii văzut de mai mulți clienți potențiali; clienții pot găsi ușor anumite informații pe Facebook, care prin link-uri duc știrea pe site
  • Dacă comercializezi produse, cu un magazin online ai șanse mai mari să le promovezi și să le vinzi decât într-un magazin din oraș
  • Poți prezenta mai multe informații în secțiunile și paginile unui site; prin galeria foto, afacerea ta poate arăta mai profesionistă, la fel și produsele
  • Într-o pagină a site-ului îți poți descrie angajații, astfel relația lor cu clienții va fi mai credibilă și mai personală
  • Un site web sau un magazin online îți crește veniturile pentru că piața comerțului online este în continuă creștere.

În anul 2020, site-ul web are o funcție comercială importantă. Investiția în crearea unui magazin online îți poate face viața mai ușoară, îți poate crește vânzările și îți poate îmbunătăți experiența cu clienții.

Un motiv pentru care ar trebui să te gândești la crearea unui magazin online pentru afacerea ta, este și acela că îți oferă posibilitatea de a avea mereu o prezență în spațiul virtual; vei putea fi găsit prin nume, marcă, număr de telefon, adresă, e-mail. Având în vedere că în prezent concurența este dură, să fii vizibil pe Internet este important.



Ştiri recomandate

12