În ce domenii investesc cel mai mult angajatorii în dezvoltarea salariaţilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

În ce domenii investesc cel mai mult angajatorii în dezvoltarea salariaţilor

Social 24 Mai 2016 / 16:14 670 accesări

Una din cinci companii cu peste 500 de angajaţi a investit, în 2015, peste 100.000 de euro în dezvoltarea personală şi profesională a salariaţilor. Persoanele care lucrează în bănci fac cele mai multe ore de training, iar companiile farmaceutice investesc cei mai mulţi bani în oamenii lor, mai exact 1.093 de euro pentru fiecare angajat, se arată într-un studiu realizat de Centrul Fericirii din Bucureşti. Potrivit unui trainer de dezvoltare personală, Lorand Soares Szasz, în urma acestor programe de training se constată o schimbare semnificativă, vizibilă atât în atitudinea angajaţilor şi în consolidarea grupurilor de lucru, cât mai ales în creşterea productivităţii angajaţilor şi a companiei.

IMM-URILE AU ÎNCEPUT SĂ INVESTEASCĂ

Dacă, în trecut, numai multinaționalele sau companiile foarte dezvoltate investeau în astfel de cursuri, astăzi și IMM-urile sunt din ce în ce mai interesate să acumuleze informații practice despre dezvoltarea echipelor de lucru sau a angajaţilor. Conform spuselor specialistului, rezultatele pozitive sunt mai vizibile în rândul IMM-urilor, deoarece structurile organizaţionale sunt mai puţin complexe decât cele de la companiile mari, iar grupurile mai mici, bine pregătite şi motivate, sunt, de multe ori, mai flexibile. ”Un departament nu trebuie să fie ultra-populat ca să fie eficient. Strategia care a produs cele mai bune rezultate este a echipelor bine legate care lucrează după o strategie bine definită. De multe ori, sistemele mai simple sunt mai eficiente. Asta pentru că fiecare om vede potențialul de creștere pe care îl are. E important pentru fiecare om să vadă că munca sa e valoroasă pentru companie și nu e numai o rotiță într-un sistem. E un lucru pe care e bine să îl conștientizeze și antreprenorii, și angajații”, a declarat Lorand Soares Szasz. El spune că, în urma trainingurilor, mulţi dintre cursanţi au aplicat tehnicile de vânzare şi de lucru în echipă, iar creşterile monitorizate în cifrele de afaceri au fost de 5% sau chiar 300%, în unele cazuri.



12