Inovație în industria cărnii de pui din România

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Inovație în industria cărnii de pui din România

Economie 29 Martie 2021 / 13:30 1706 accesări

Din punct de vedere statistic, piața consumului cărnii de pui este în creștere în România, cu 75% din carnea consumată în prezent aparținând acestei categorii. Domeniul, deși foarte competitiv, nu se remarcă, din păcate, prin accentul pus pe calitate, ci mai ales pe preț. Cu toate acestea, pentru Cocorico este prioritară calitatea.

Cocorico este brandul românesc cu peste 27 de ani vechime pe piața cărnii de pui din România, care se bucură de o creștere sănătoasă a percepției, remarcându-se datorită accentului pus pe calitate.

Drept urmare, din dorința de a continua tradiția de inovare, în ultimii 4 ani grupul a AAylex a direcționat peste 50 de milioane de euro pentru integrarea și consolidarea produselor aflate sub brandul Cocorico. Au fost făcute investiții strategice în tehnologie, extindere, condiții de viață și de hrănire a puilor, dar și în rafinarea calității, toate culminând cu lansarea în 2020 a primului produs 100% natural ce poartă numele de Cocorico Original.

“Totuși, în plină pandemie, am reușit să lansăm un produs inovativ, unic în lume, gama de cârnați Cocorico Original - The cleanest chicken sausage, 100% natural, din carne de pui 100% proaspătă, cu condimente naturale, fără membrană, fără nitriți, fără gluten, prin finalizarea fabricii care îi produce.” spune Bogdan Stanca, CEO al grupului Aaylex.

Ce reprezintă acest nou produs?

Cocorico original este un produs 100% autohton, unic în lume, un tip de cârnați de pui realizat doar din carne de pui de cea mai bună calitate. Condimentele utilizate pentru a da gustul unic sunt naturale, iar produsul nu are membrană, nitriți sau gluten.

Pentru realizarea Cocorico Original, în plină pandemie a fost pusă pe picioare o nouă facilitate, complet dotată și echipată, ce a adus locuri de muncă pentru 200 de persoane. Anual sau chiar de 2 ori pe an, aceasta va fi verificată, la fel ca toate facilitățile Cocorico pentru a primi certificarea SGS, adică una dintre cele mai apreciate certificări privind calitatea produselor. Aceasta garantează faptul că pentru realizarea Cocorico Original a fost utilizată doar carne de cea mai bună calitate, ce nu conține hormoni de creștere, antibiotice, aditivi sau alte elemente nenaturale.

Practic, certificarea SGS atestă faptul că produsele Cocorico se ridică la înălțimea sloganului: ”Mănâncă bine. Și ești bine.”

Excelență dovedită an de an

Cocorico Original este doar unul dintre multele produse apreciate atât pe plan național, cât și pe plan internațional, dezvoltate de AAylex Grup. Cu o medie anuală de 70-80.000 de tone de carne produse, acesta se numără printre primii 3 producători din România și se bucură de o cotă de piață de 22-23%. Mai mult, datorită calității dovedite, este un important exportator, 30-35% din producție părăsind România pentru piața europeană.

2020 a fost un an complicat pentru toată lumea, iar AAylex Grup a trebuit să facă față presiunii. Din fericire, datorită respectării obiectivelor de dezvoltare strategică - noi facilități de producție, tehnologie performantă, calitate, responsabilitate socială - a reușit să mențină cele 2000 de locuri de muncă pe care le asigura, dar și să prospere.

Astfel, AAylex Grup, prin brandul Cocorico, a demonstrat că printr-o etică puternică, procese tehnologice la standarde europene, strict supravegheate și o dorință de a nu renunța la calitate pentru profit, poți face performanță pe orice piață, inclusiv în România.



Ştiri recomandate

12