Nemulțumiți de serviciile RATC? De astăzi aveți la dispoziție Telefonul Călătorului!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Anunţ de interes public

Nemulțumiți de serviciile RATC? De astăzi aveți la dispoziție Telefonul Călătorului!

Social 22 Martie 2018 / 14:34 3326 accesări

Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța informează publicul călător că pentru orice reclamație, nemulțumire privind calitatea serviciilor sau probleme întâmpinate în trafic, așteptăm mesaje pe următoarele canale de comunicare:

  • NUMĂRUL CĂLĂTORULUI 0241 / 694 960 – NON STOP
  • e-mail dedicat– reclamatii@ratc.ro
  • Facebook – “Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța”


Vă asigurăm că vom raspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau sugestiile dumneavoastră. Avem nevoie de ajutorul permanent al cetățenilor pentru îmbunătățirea serviciilor de transport public de persoane din municipiul Constanța.



Ştiri recomandate

12