Oradea a înființat taxa de promovare, după modelul stațiunii Mamaia

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
A doua regiune din țară care adoptă acest sistem Oradea a înființat taxa de promovare, după modelul stațiunii Mamaia
Turism 25 Noiembrie 2015 / 17:55 721 accesări 1 comentariu

După modelul taxei de promovare turistică implementat pentru stațiunea Mamaia de Asociația Litoral - Delta Dunării (ALDD) în urmă cu 3 ani, o nouă regiune turistică din România a decis să introducă această formă de finanțare pentru turismul din regiune. Primăria Oradea, care face parte din Asociația pentru Promovarea Turismului Oradea, a decis implementarea taxei de promovare turistică, banii find alocați Asociației de Promovare a Turismului. ”Taxa de promovare a stațiunii Mamaia - Sat Vacanță a generat un buget care a permis ALDD săderulezecampanii, evenimente și materiale de promovare de care Mamaia nu dispunea! Avem o strategie locală de promovare și continuăm să ne dezvoltăm! Susținem propriile conferințe de promovare în țările pe care ne focusăm și realizăm materiale și evenimente de promovare de talie națională și internațională!”, a declarat președintele ALDD, Corina Martin. Aceasta a adăugat că, în ultimii ani, 15 consilii județene și peste 100 de primării din România au aderat la asociații de promovare turistică alături de operatorii privați din turismul local. Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) continuă să solicite înființarea unui Minister al Turismului (care să facă numai reglementarea cadrului legal) și a Organizației Române de Turism (care să administreze promovarea României, în parteneriat public-privat).



Pagina a fost generata in 0.4344 secunde