Pierderi de 6,5 millioane de lei pentru o companie ce deține un lanț de magazine celebre

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Pierderi de 6,5 millioane de lei pentru o companie ce deține un lanț de magazine celebre

Economie 19 Iunie 2016 / 07:26 900 accesări

Unirea Shopping Center (simbol bursier SCDM), care controlează magazinele din Capitală şi din Braşov, a raportat pentru 2015 pierderi de 6,5 millioane de lei (1,4 mil. euro), primul rezultat negativ din 2004 încoace.

Cifra de afaceri a companiei a fost de 70,7 mil. lei, în scădere cu 7 mil. lei faţă de anul 2014. SCDM, listată pe AeRo, are o capitalizare de 172,7 mil. lei, iar pe 10 iunie, la cea mai recentă şedinţă cu acţiuni, titlurile afişau 58 de lei. De la începutul anului şi până în prezent, titlurile companiei au crescut cu 20,8%.

În anul 2015, structura comercială a centrului comercial din Braşov a rămas neschimbată, însă compania a operat schimbări în cadrul magazinului din Bucureşti. În Capitală, au fost realizate schimbări de spaţii, în sensul relocării anumitor magazine mici din parterul clădirii şi amenajarea unui nou spaţiu mare (Koton). Compania susţine că spaţiile comerciale oferite în cele trei clădiri (USC Burcureşti, USC Braşov şi parcarea Bucureşti) reprezintă la finele anului circa 7-8% din totalul spaţiilor comerciale oferite în România.

Taguri articol


12