Sărbătorile la români - luminițe, brad și persoane dragi

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Sărbătorile la români - luminițe, brad și persoane dragi

Lifestyle 17 Decembrie 2017 / 16:32 671 accesări

Peste 84% dintre români asociază Sărbătorile de sfârșit de an cu bradul și instalațiile de lumini, iar 78% ascultă muzică specifică acestei perioade, potrivit unui studiu realizat de compania ELBI Electric & Lighting.

Din sondaj mai reiese că 72% dintre români aleg să-și petreacă timpul liber cu cei dragi în perioada Sărbătorilor, 15 procente își fac planuri pentru petreceri și activități de iarnă în acest interval de timp, iar 13% dintre respondenți preferă să se odihnească.

Românii din zona Bucovinei sunt cei mai atașați de Sărbătorile de sfârșit de an, majoritatea spunând că cel mai important e timpul petrecut cu cei dragi (93%), datinile (85%) și instalațiile de lumini (78%).

În topul preferințelor în funcție de vârstă, persoanele de peste 65 de ani preferă să stea cu cei dragi (93%), să asculte muzică specifică perioadei de Sărbători (100%) și bradul (94%). În schimb, tinerii cu vârste între 25 și 34 de ani preferă activitățile de Sărbători precum: împodobirea bradului (94%), instalațiile de lumini (85%) și timpul petrecut cu cei dragi (72%).

Oamenii care trăiesc la orașe asociază Sărbătorile de sfârșit de an cu bradul (93%) și timpul petrecut cu cei dragi (73%), iar cei din mediul rural preferă bradul și instalațiile de luminii în aceeași proporție (89%).

Se constată o diferență și între femei și bărbați atunci când vorbim de preferințele specifice acestei perioade. Femeile preferă bradul (92%) și muzica de Sărbători (79%), pe când bărbații preferă instalațiile de lumini și bradul (89%). „Rezultatele studiului vizavi de topul preferințelor românilor în perioada sărbătorilor de iarnă nu ne-a suprins, deși nu ne așteptam să fie luminițele festive chiar în top 3. Cunoaștem profilul clienților pentru care ne dedicăm activitatea și este normal să le venim în întâmpinare. Provocarea mare a fost aceea de a lansa la timp noile produse, astfel încât să fie disponibile pe piață în intervalul util pentru cumpărători, să oferim calitatea și diversitatea de forme și lumini pe care aceste instalații le pot avea”, a declarat Dan Ovedenie, directorul de achiziții al ELBI Electric & Lighting.

Studiul a fost realizat în perioada 18 septembrie - 19 octombrie 2017 pe un eșantion de 670 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 - 65 de ani, din toate regiunile țării. Unele întrebări au avut variante multiple de răspuns.



12
Pagina a fost generata in 0.2242 secunde