Sătul de așteptat în stații? Bucură-te! RATC montează panouri de informare

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Sătul de așteptat în stații? Bucură-te! RATC montează panouri de informare

Social 10 August 2018 / 17:23 1292 accesări

„Cât mai am de așteptat?” este una dintre cele mai frecvente întrebări pe care și le pun călătorii care stau în stații și așteaptă autobuzul. Probabil că fiecare dintre noi a trecut prin asta cel puțin o dată. Iar navetiștii ajung la exasperare în momentul în care așteaptă minute bune în stație, autobuzul nu mai vine, nu știu ce se întâmplă și ajung de cele mai multe ori să își dea planurile peste cap. Și probabil că nu este om care să nu își dorească, în acele momente, un panou de informare care să îi arate măcar ora aproximativă la care vine autobuzul pe care îl așteaptă de minute bune. Din fericire, la Constanța, vor exista asemenea panouri în cele mai aglomerate stații RATC. De vineri, 10 august, a început montarea și testarea primelor patru panouri de informare, din cele 10 care urmează să fie instalate în municipiu. „Începând de anul trecut, toate autobuzele RATC sunt monitorizate și dispecerizate prin GPS. Instalarea de panouri led de informare este cea de a doua etapă, urmând ca la începutul anului viitor, coordonarea întregii activități să se realizeze din centrul de comandă aflat la sediul operatorului de transport”, transmit reprezentanții RATC Constanța.

Primele 4 panouri de informare se vor monta în urmatoarele stații:

- Piața CET - sens de mers str. Cumpenei: liniile 1, 101C, 101M

- Gară (vaporaș): 5B, 2-43, 5-40, 101C, 101M

- Parc gară: liniile 2-43, 5-40

- Spitalul Județean: liniile 42, 2-43, 43C, 43M

De pe panourile electronice călătorii vor afla, printre altele, timpul estimat în minute sau ora şi minutul în care autobuzul urmează să ajungă în staţie, conform planificării, numele operatorului de transport, data și ora, denumirea stației și linia, sensul de deplasare (capatul de linie). Pe perioada testării panourilor de informare, reprezentanții RATC așteaptă sugestii și propuneri de la călători prin telefon, la numărul 0241/694.960 sau prin email, la adresa reclamatii@ratc.ro.



12