Site-ul de vânzări OLX impune noi reguli pentru cei ce vor să-și vândă bunurile

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Site-ul de vânzări OLX impune noi reguli pentru cei ce vor să-și vândă bunurile

Tehnologie 20 Aprilie 2018 / 14:32 1474 accesări

Site-ul de vânzări OLX impune noi reguli pentru postarea anunțurilor în categoria Electronice și Electrocasnice, aflate în top 3 cele mai populare domenii. Platforma online a limitat numărul de anunțuri ce pot fin postate gratuit și a publicat și noile tarife percepute începând cu 18 aprilie.

În dorința de a-și spori veniturile, OLX a făcut reguli noi pentru cei care vor să-și vândă online electronicele și electrocasnicele, limitând numărul anunțurilor gratuite pentru televizoare și sisteme audio - video, telefoane, tablete și aparate foto la 3; cele pentru laptopuri, calculatoare, jocuri, console, aparate electronice și electrocasnice la 5; iar pentru accesorii și componente de telefoane-tablete, laptop-audio-video la 20, scrie adevarul.ro.

Site-ul a lansat joi 6 pachete de oferte pentru anunțuri, publicând prețul pentru 1 anunț - cuprins înre 0,41 și 0,83 euro plus TVA (în funcție de categoria de produs) până la 500 de anunțuri pentru care se percep sume cuprinse între 30,92 și 104,03 eurp plus TVA (în funcție de categorie).

„Pentru utilizatorii privați și business-urile mici, schimbările din categorie sunt minore și sunt realizate în favoarea utilizatorilor: introducerea de limite elimină duplicatele și le oferă un plus de vizibilitate. Concret, orice user poate posta în continuare până la 43 de anunțuri gratuite pe lună în categorie - 20 de telefoane, tablete, accesorii audio și video sau componente de calculator, 5 sisteme de navigație sau aparate medicale, 5 jocuri și console, 5 electrocasnice, 5 laptopuri, 5 aparate foto/video, 3 telefoane și 3 televizoare”,a declarat Paul Neagoe, Business Manager - OLX România.

Pentru firmele care folosesc OLX, s-au lansat „pachete de anunțuri și beneficii extra, gândite astfel încât să-și managerieze conținutul într-un mod mult mai profesionist, prin funcționalități extra (o pagină nouă personalizată pentru companie, posibilitatea de a-și personaliza contul cu logo și bannere pentru a ieși în evidență în lista de anunțuri, posibilitatea de a importa și gestiona anunțurile printr-un Web API, link extern către site-ul companiei, statistici pentru cont la 60/90 de zile)”.



Ştiri recomandate

12