Sunteţi victima manipulării comercianţilor? Aproape sigur, da!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Sunteţi victima manipulării comercianţilor? Aproape sigur, da!

Social 25 Septembrie 2018 / 16:47 443 accesări

Recunoaştem, adesea, cu zâmbetul pe buze, că suntem victimele manipulării marketingului. Însă, în sinea noastră, credem că suntem tari şi că nu picăm în plasa întinsă de strategiile de vânzări ale marilor supermarketuri. Aşa să fie oare? Răspunsul este simplu: dacă atunci când vă duceți la cumpărături, achiziționați produse care nu se regăsesc pe lista pregătită de acasă, atunci da, aţi picat în plasa comercianţilor. „Magazinele recurg adesea la tactici care să îți anime spiritul. Mai concret, lângă ușa principala sunt amplasate mici departamente cu flori sau de patiserie. Acestea au rostul de a te îmbia și binedispune cu mirosul lor. Supermarketurile plasează în spatele magazinului produsele esențiale precum laptele și pâinea, pentru că oamenii să fie nevoiți să străbată tot magazinul înainte de a ajunge la ele. Pentru a fi siguri că nu îți scapă ceva, culoarele cu produse sunt cât se poate de drepte, astfel încât să nu poți ocoli nimic”, scrieBusiness Insider.

Produsele pe care magazinul chiar își dorește că tu să le cumperi sunt expuse întotdeauna la vedere. De exemplu, la raftul cu cereale, cele vrac sunt puse undeva în spate, iar cele sănătoase sunt puse primele. Așa cum era de așteptat, mărcile mai scumpe sunt poziționate la dreapta ta. Știati că cel mai profitabil loc din magazin este cel de la casă de marcat? Acesta este locul unde după câteva minute de așteptare la rând, o să fii captat de diverse produse din jur, arată aceeaşi sursă.



12
Pagina a fost generata in 0.242 secunde