Transportatorii vor să afle cine a făcut lobby pentru firmele de ridesharing

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
În contextul scandalului afacerilor lui Joe Biden în România Transportatorii vor să afle cine a făcut lobby pentru firmele de ridesharing
Social 09 Octombrie 2019 / 19:05 2074 accesări 0 comentarii
Vasile Ștefănescu, președintele COTAR: „Vrem să aflăm cine a făcut, în tot acești ani, lobby pentru aceste multinaționale care au reușit să sfideze și să schimbe legile din România, după bunul lor plac“

Vasile Ștefănescu, președintele COTAR: „Vrem să aflăm cine a făcut, în tot acești ani, lobby pentru aceste multinaționale care au reușit să sfideze și să schimbe legile din România, după bunul lor plac“

Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (COTAR) cere Executivului și ANAF să explice din ce motiv se admite prelungirea termenului pentru intrarea în legalitate a firmelor de „ridesharing”, în timp ce orice altă firmă din România, cu orice alt obiect de activitate ar avea de plătit amenzi uriașe dacă ar încălca legea. Transportatorii vor să li se explice cum este posibil ca după 4 ani în care s-a tolerat încălcarea legislației în vigoare de către firmele de „ridesharing”, li s-a fabricat apoi o lege specială celor care până acum au practicat pirateria, li s-a stabilit și o perioadă de 4 luni pentru a se putea supune noii legi, iar acum „unii” vor să mai prelungească cu încă 4 luni perioada, doar pentru a nu se constata că aceștia încalcă în continuare legea.

„Cât tupeu să ai sau cât sprijin politic pentru a veni să ceri o nouă amânare pentru autorizare, cu încă patru luni, după ce ai eludat deja, timp de patru ani și patru luni, bugetul consolidat al statutului? Au mai trecut 4 luni de la adoptarea acelui OUG controversat, privind transportul alternativ și mai vrei 4 luni de amânare. Asta fac reprezentații acestor multinaționale: cerșesc clemența, ca sa poată încasa în continuare sume enorme, nefiscalizate, în conturi din străinătate. Dacă tot se vorbește despre marile afaceri ale domnului Biden și ale fiului acestuia în România, am vrea să aflăm cine a făcut, în tot acești ani, lobby pentru aceste multinaționale care au reușit să sfideze și să schimbe legile din România, după bunul lor plac”, a declarat Vasile Ștefănescu, președintele COTAR.

„Reamintim că șoferilor de la firmele Uber, Bolt, Yango sau CleverGo li s-a acordat un termen pentru obținerea autorizației de transport alternativ, până până la 1 noiembrie 2019, dar deja „persoane interesate” doresc prelungirea perioadei, până la 1 februarie 2020 - timp în care toți sunt liberi să circule fără autorizație! Deja s-a trecut la nivelul următor, către intruziunea pe piața autocarelor și a microbuzelor, după ce OUG se doreste a fi modificat astfel încât să se poată face ridesharing și cu autovehicule care au mai mult de cinci locuri. Având în vedere că legislația nu permite circulația taxiurilor sau a autocarelor neautorizate și nelicențiate, dar se permite circulația în aceste condiții pentru firmele care fac „transport alternativ”, COTAR cere Executivului respectarea principiilor concurenței și garantarea egalității în fața legii, pentru toți cetățenii și pentru toate companiile care activează în România. Așteptăm ca organele competente să se autosesizeze“, se mai arată în comunicatul COTAR.

Loading...

Adaugă comentariul tău





NOTĂ: Te rugăm să comentezi la subiect. Sunt interzise atacurile la persoană, limbajul vulgar sau tendenţios şi postarea materialelor publicitare. Încălcarea acestor norme va fi sancţionată cu ştergerea imediată a comentariului.



Ştiri recomandate

Pagina a fost generata in 0.1754 secunde