Un fabricant de televizoare îşi monitorizează clienţii pe ascuns de trei ani

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Un fabricant de televizoare îşi monitorizează clienţii pe ascuns de trei ani

Tehnologie 10 Februarie 2017 / 14:58 702 accesări

Una dintre diviziile grupului chinez LeEco, producătorul de televizoare inteligente Vizio, a fost amendată cu 2,2 milioane de dolari după ce s-a descoperit că monitoriza programele pe care utilizatorii le urmăreau, fără acordul acestora şi fără ca ei să ştie. Compania a acceptat să plătească amenda primită de la Federal Trade Commission (FTC) fără să facă valuri, dorind ca acest scandal să treacă mai repede. Toate televizoarele Vizio din noile generaţii vin cu software ACR (automated content recognition), care recunoaşte automat conţinutul consumat de utilizatori. Compania susţine că are nevoie de aceste date pentru a întări securitatea produselor sale. Însă criticii spun că aceste informaţii sunt vândute celor care au nevoie de ele în scopuri de marketing. Potrivit FCC, printre datele colectate s-au numărat adresele IP ale clienţilor, puncte de acces wireless din zona lor şi chiar coduri poştale. Colectarea acestor date a început în 2014 şi peste 11 milioane de televizoare au fost afectate. Nu este prima dată când producătorii de televizoare inteligente sunt criticaţi pentru datele colectate. În februarie 2015 s-a descoperit că unele modele Samsung puteau înregistra ce spuneau utilizatorii care se aflau în apropierea lor.

Taguri articol


12
Pagina a fost generata in 0.2862 secunde