Unde se pot face reclamaţii privind facturile la energie

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Unde se pot face reclamaţii privind facturile la energie

Social 12 Ianuarie 2022 / 17:52 840 accesări

Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Mihai Culeafă, a anunţat miercuri că persoanele care vor să depună reclamaţii privind facturile la energie pot face acest lucru pe site-ul ANPC sau telefonic.

"Atunci când primim o factură, trebuie să ne adresăm operatorului economic pentru a soluţiona acea problemă. Acolo unde nu există înţelegere, ne vom adresa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului la numărul de telefon021.9551sau pe site-ul autorităţii -www.anpc.gov.ro", a arătat el în cadrul unei conferinţe de presă susţinute la Palatul Victoria.

Mihai Culeafă a precizat că, în prezent, "foarte multe" dintre reclamaţiile venite la ANPC vizează facturile la energie. Potrivit acestuia, aproximativ 300 de comisari de control ai Autorităţii efectuează în această perioadă verificări la furnizorii de energie electrică şi gaze.

Culeafă a adăugat că termenul în care ANPC trebuie să răspundă sesizărilor este 30 de zile, arătând însă că o scurtare semnificativă a acestui termen este dificilă în contextul actual.

"Cu personalul pe care îl avem acum în subordine reuşim să facem faţă.

Acum, în această perioadă, ţinând cont de contextul pandemic, dacă primim milioane de sesizări, vă daţi seama că nu putem răspunde într-un termen atât de scurt", a spus el.



Ştiri recomandate

12