Vama şi Poşta dau exemple de bună practică

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Vama şi Poşta dau exemple de bună practică
Social 20 Noiembrie 2017 / 16:28 340 accesări 0 comentarii

Compania Naţională Poşta Română a modificat programul de lucru cu publicul, la oficiile vamale din Bucureşti, pentru a veni în sprijinul clienţilor care au de ridicat colete extracomunitare. Astfel, începând de luni, aceştia vor avea mai mult timp la dispoziţie pentru a-şi întocmi formalităţile vamale impuse de Direcţia Generală a Vămilor şi a intra în posesia trimiterilor. „Mulţumim Direcţiei Generale a Vămilor, care a înţeles necesitatea prelungirii programului de lucru. Am analizat sesizările venite din partea clienţilor noştri care reclamau orarul prea scurt ce coincidea, de cele mai multe ori, cu programul lor de lucru. De astăzi, le oferim posibilitatea de a-şi ridica coletele într-un interval prelungit de lucru cu publicul. Totodată, prin această modificare se va fluidiza şi fluxul de colete existent în cele două oficii cu asistenţă vamală”, a declarat Elena Petraşcu, directorul general al Poştei Române. Astfel, Oficiul Poştal 5 şi Oficiul Poştal 6, din Bucureşti, vor avea program de lucru de luni până vineri, în intervalul orar 8.00 - 20.00.



Pagina a fost generata in 0.1843 secunde