Volkswagen face legea în piața auto din România

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Veche, nouă, ieftină sau scumpă

Volkswagen face legea în piața auto din România

Economie 07 Martie 2019 / 17:42 821 accesări

Atunci când aleg ce mașină să-și cumpere, femeile iau în considerare vechimea ei, ca prim criteriu (26%), și abia apoi prețul (19%), potrivit unui sondaj realizat de portalul autovit.ro. În clasament urmează nivelul de siguranță (11,5%), fiabilitatea (11%) și consumul (10%). În general, femeile aleg mașinile de oraș de 3.000 - 5.000 euro, în vreme ce bărbații preferă mașinile de familie de 7.500 - 15.000 euro. Pentru bărbați, vechimea și fiabilitatea sunt principalele criterii de achiziție (19% fiecare). Urmează prețul (16%), marca (13%) și nivelul de siguranță (10%). Conform studiului, în topul brandurilor auto deținute de majoritatea femeilor se numără Volkswagen (22%), Opel (11%), Ford (9%) și Audi (7%). Ce-ar vrea, de fapt? Volkswagen (20%), BMW (9%), Audi (9%), Opel (8%) sau Ford (7%). De cealaltă parte, bărbații conduc Volkswagen (22%), Opel (9%), Audi, Ford (8.7%) și Dacia (8%) și intenționează să-și achiziționeze Volkswagen (19%), Audi (13%), BMW (11%), Skoda (8%) sau Mercedes-Benz (7%).

Taguri articol


12
Pagina a fost generata in 0.149 secunde