Brandul Pegas pedalează spre corporatiști

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Brandul Pegas pedalează spre corporatiști

Economie 21 August 2016 / 16:01 383 accesări
Brandul Pegas atacă și sectorul corporate, prin deschiderea unui magazin nou în Capitală

Brandul Pegas atacă și sectorul corporate, prin deschiderea unui magazin nou în Capitală

Brandul Pegas se orientează către zona corporate, prin deschiderea unui magazin modern, de 200 mp, lângă mall-ul Promenada din zona Barbu Văcărescu (București), unde lucrează în jur de 30.000 de corporatiști. Potrivit spuselor lui Andrei Botescu, cel care a readus marca Pegas în piață, în urmă cu patru ani, investiția se ridică la 60.000 euro, iar proiectul va cuprinde magazinul, o terasă și un depozit - „Vrem să ne apropiem de oamenii care lucrează în corporaţii. Va fi un centru de comercializare unde o să experimentăm mai mult; pe lângă gama de biciclete Pegas, adăugăm şi alte produse dezvoltate de noi, precum cămăşi pentru biciclişti sau şosete. De asemenea, avem ideea de a crea şi blugi“. În prezent, bicicletele Pegas sunt disponibile online, în magazinul propriu, dar şi în eMag, cel mai mare retailer local din zona online. De altfel, șeful eMag, Iulian Stanciu, este, de doi ani, şi acţionarul majoritar al companiei care deţine brandul Pegas. O bicicletă Pegas costă aproximativ 1.100 - 1.300 lei.

Taguri articol


12
Pagina a fost generata in 0.1961 secunde