2018, cel mai nepunctual an în ce priveşte zborurile cu avionul

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Air Help 2018, cel mai nepunctual an în ce priveşte zborurile cu avionul
Social 07 Ianuarie 2019 / 14:01 181 accesări 0 comentarii

Ştiţi momentul acela când aşteptaţi în aeroport cu o înfrigurare în care se combină nerăbdarea de a ajunge la destinaţie, o mică teamă de zbor sau de orice altceva s-ar putea întâmpla? Şi chiar se întâmplă? Fără prea multe explicaţii sunteţi anunţaţi că avionul are întârziere două ore, trei, poate chiar mai multe şi nimeni nu oferă explicaţii credibile? Ei bine, mai mult de 10 milioane de pasageri au avut parte, la nivel global, în anul 2018, de astfel de experienţe din cauza zborurilor întârziate, anulate şi supra-rezervate, record valabil şi pentru România, unde numărul acestor pasageri a fost de de 83.300, conform unui studiu de specialitate remis luni presei.

Anul 2018 a fost considerat fără precedent în ceea ce priveşte operarea la timp a zborurilor. Vara lui 2018, în particular, a fost extrem de aglomerată şi haotică, mai ales pentru pasagerii care au călătorit din România pentru destinaţii clasice de vară, mai exact, locuri însorite, vacanţe la plajă. Conform studiului realizat de AirHelp, companie specializată în obţinerea de compensaţii pentru pasagerii companiilor aeriene, punctualitatea pe aeroporturile din România în decursul anului trecut a fost de 79%. În fiecare zi, în medie, 4.800 de pasageri călătorind din România au întâmpinat astfel de probleme la decolare. "Anul 2018 va intra în istorie ca anul care a provocat la maximum industria aeriană. Evenimentele neprevăzute au arătat că sunt o mulţime de lucruri de rezolvat şi este un drum lung de străbătut până când companiile aeriene vor face o prioritate din legea pasagerilor. Am văzut o creştere mare în ceea ce priveşte numărul cererilor pentru compensaţii şi este vizibil nevoie de AirHelp pentru informarea pasagerilor companiilor aeriene cu privire la drepturile lor şi, la fel de bine, pentru sprijinirea lor cu scopul obţinerii de compensaţii", spune Laura Kauczynski, expert în drepturile pasagerilor.

La nivel global, aproape fiecare al 5-lea zbor a fost afectat de un astfel de eveniment, unul dintre motivele principale ale acestor probleme fiind grevele personalului companiilor aeriene. Creşterea semnificativă a numărului de pasageri a pus, de asemenea, o presiune suplimentară pe aeroporturi, acestea din urmă fiind nevoite să se confrunte cu un trafic de pasageri la limita capacităţii.

Taguri articol


Ştiri recomandate

Pagina a fost generata in 0.203 secunde