Ai o afacere pe litoral? Cum o faci să devină populară pe Instagram

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Topul celor mai populare restaurante

Ai o afacere pe litoral? Cum o faci să devină populară pe Instagram

Lifestyle 10 Octombrie 2018 / 10:42 719 accesări

GetOut.Social a publicat de curând cel de-al cincilea TOP al celor mai populare locații de pe Instagram din România din luna Septembrie 2018. Studiul vizează 12 județe din România a câte 5 categorii de topuri de pe Instagram, acestea fiind selectate în funcție de reacțiile și impresiile utilizatorilor: Cele mai populare locații, Cele mai urmărite locații, Cele mai populare postări și Cele mai apreciate postări ale respectivelor locații, plus Topul OMG NO IG (locuri care nu dețin cont). „Instagram este una dintre cele mai populare platforme de Social Media din România, dublându-și numărul de useri la 1,1 milioane în ultimul an. De la crearea unui feed atrăgător și postări creative, am trecut la Insta Stories și IGTV, 2 dintre cele mai apreciate feature-uri ale acestei platforme. Locațiile ar trebui să acorde o atenție deosebită comunității lor online și să livreze content de calitate. Fără o strategie clară și o viziune cât mai originală, nu vei reuși să acaparezi atenția publicului țintă pentru a avea un număr cât mai mare de followeri“, a declarat Mădălina Cojocaru, Head of Copywriting în cadrul ProductLead.me

Pentru realizarea topurilor din județele Ploiești, Pitești, Brașov, Piatra-Neamț, Galați, Cluj, Constanța, București, Timișoara, Sibiu, Iași și Oradea au fost analizate peste 700 de locații, baruri, restaurante și cafenele, datele obținute fiind extrem de relevante pentru crearea topurilor. Acestea sunt ordonate descrescător, pe locul 1 se află locația cu cel mai mare procent, iar pe ultimul loc locația cu cel mai mic procent.

Mulți utilizatori din Instagram postează conținut cu anumite hashtag-uri, majoritatea restaurantelor, cafenelelor și alte branduri din domeniu au UGC (conținut generat de clienți), însă puține dintre acestea se folosesc de acel conținut pentru a crea experiențe interactive sau pentru a crește brand awareness-ul.

User Generated Content creează mai multă încredere în brand, spre deosebire de reclamele clasice. De aceea, este foarte importantă prezența pe Instagram a business-urilor și mai ales postarea unui conținut real, generat de clienți. „Am tras un semn de alarmă pentru locațiile care nu postau pe Instagram, iar pentru cele care postau le-am oferit o nouă oportunitate pentru generare UGC cu ajutorul tool-ului ProductLead.me. Am evoluat, am strâns noi date și iată ne aflăm deja la publicarea celui de-al 5-lea TOP“, a spus Alexander Stoica-Marcu, Business development manager în cadrul ProductLead.me.

Toate topurile sunt publicate pe www.getout.social!

Taguri articol


12