Aveţi maşină pe motorină? Ce trebuie să faceţi? De urgenţă!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
În curând... Directivă CE Aveţi maşină pe motorină? Ce trebuie să faceţi? De urgenţă!
Economie 03 Iunie 2018 / 15:32 5611 accesări 4 comentarii

S-a vorbit mult despre acest subiect, iar acum pare că se transformă în realitate. Este vorba despre ceea ce se va transforma într-o directivă europeană, potrivit căreia, încetul cu încetul trebuie să renunţăm la maşinile diesel. Tehnologia aceasta este de domeniul trecutului, spune comisarul european Elzbieta Bienkowska, care susține că țări precum România, Polonia și Slovacia ar trebui să crească numărul recall-urilor auto la mașinile care au emisii extrem de mari de NOx. Comisarul european pentru industrie, Elzbieta Bienkowska, a fost foarte tranșantă. Aceasta a vorbit într-un interviu pentru Bloomberg, pe tema mașinilor diesel, potrivit romaniatv.net. Ea spune că, la început, producătorii auto au tratat cu aroganță propunerea CE de a modifica modul în care sunt omologate mașinile. Bienkowska mai spune că producătorii auto erau foarte apropiați de guvernele naționale. Comisarul mai spune că industria auto a trecut printr-o fază de negare, dar acum lucrurile stau mult mai bine. Totuși, situația nu este deloc simplă. Mai mulți constructori auto au spus că diesel-urile pot deveni ”curate” și că nu sunt la final de drum. Companiile sunt supărate și că, după 2000, guvernele le-au încurajat enorm să investească în diesel, consumatorii fiind stimulați să cumpere diesel, prin taxe și impozite mai mici. Efectele s-au văzut rapid în piață. În 2011 diesel-urile reprezentau 36% din mașinile noi vândute în Europa de Vest. În 2006 depășeau în premieră 50%, iar în 2011 era atins maximul: 55,7%. De atunci dieselul este în scădere și anul trecut a ajuns la 44,4%.

Dintre țările mari, Franța a adoptat cel mai rapid diesel-ul, în 2008 cota ajungând la 77%, în timp ce acum este la sub 50%. Anul trecut Irlanda era țara din Vest cu cea mai mare cotă de piață pentru diesel (65%). Olanda avea cea mai redusă cotă (sub 18% din vânzările de mașini noi). ”Oamenii și-au dat seama că nu vom avea niciodată mașini diesel curate, adică fără emisii de oxizi de azot”, spune comisarul european, potrivit hotnews.ro.

Loading...

4 comentarii

Alo da 21:31:23 / 03 Iunie 2018
Ehe

Alo dacă vrei sa nu mai conduc mașina diesel sa îmi dea satana aia care zice ca emite multe noxe sa îmi dea bani sa îmi iau mașina noua pe benzină

Lute 02:47:55 / 04 Iunie 2018
Masinile pe motorina

Ziaristule , nu te arunca cu capul inainte , cel putin la noi in Constanta , inca nu au disparut carutele si vor mai trece ani multi pana se va renunta la masinile pe motorina.

Nazi 03:34:32 / 04 Iunie 2018
Opinie

La finalul anului trecut in Romania erau 2515790 de masini diesel personale si 3463808 benzinare deci de "maine" le tragem pe dreapta si mergem pe jos. Padurile dispar zilnic, in locul parcurilor apar cartiere residentiale si noi ne pregatim sa renuntam la diesel.

Bre 08:40:58 / 04 Iunie 2018
Diesel

Hello Diesel! Câți bani Pe fi luat ăștia de la producătorii de motoare electrice, acumulatori, etc, că să distrugă industria mașinilor diesel?

Adaugă comentariul tău





NOTĂ: Te rugăm să comentezi la subiect. Sunt interzise atacurile la persoană, limbajul vulgar sau tendenţios şi postarea materialelor publicitare. Încălcarea acestor norme va fi sancţionată cu ştergerea imediată a comentariului.



Pagina a fost generata in 0.2086 secunde