Pegas-ul românesc „zboară“ pe Amazon

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Poveste de succes

Pegas-ul românesc „zboară“ pe Amazon

Economie 22 August 2018 / 17:05 435 accesări
Atelierele Pegas ar putea livra peste 250.000 de biciclete pe an, în toată Europa. Urmează America!

Atelierele Pegas ar putea livra peste 250.000 de biciclete pe an, în toată Europa. Urmează America!

Dispărut din piață după căderea comunismului și revigorat în 2012 de un antreprenor român, brandul de biciclete Pegas și-a anunțat intrarea în piața europeană, prin listarea pe cinci marketplace-uri ale gigantului din retail Amazon. Dacă în primul an de la relansare se vindeau doar 500 de biciclete, atelierele Pegas au ajuns acum să livreze 25.000 de unități anual, iar simulările pe Amazon arată o cererere care depășește de câteva zeci de ori puterea de absorbție a pieței românești. Dacă extinderea e de succes, Pegas vrea să atace apoi piața americană.

Brandul românesc de biciclete Pegas şi-a anunţat, miercuri, intrarea pe piaţa europeană, prin listarea pe cinci marketplace-uri Amazon. Pe lângă partenerii locali din Italia, Luxemburg, Germania, Marea Britanie, Suedia şi Polonia, Amazon oferă acces la întreaga piaţă europeană, iar implementarea unui proiect de succes va fi urmat de extinderea în Statele Unite ale Americii. „Am făcut teste în primele șase luni și cererea pe Amazon la anumite produse depășeste chiar și de câteva zeci de ori puterea de absorbție a pieței din România. Ne vom lista pe cele cinci marketplace-uri europene, adică în Spania, Franța, Germania, Italia și UK, de unde se pot trimite produse în tot teritoriul comunitar“, spune șeful Pegas, Andrei Botescu. Totodată, Pegas are în vedere creşterea numărului de magazine din ţară, extinderea reţelei de distribuţie internă şi internaţională şi modernizarea constantă a gamei de produse. Astfel, până la finalul lui 2020, Pegas va deschide cel puţin zece magazine pe lângă cele existente, iar produsele brandului vor ajunge în 400 de magazine şi cinci lanţuri mari de retail. În același timp, un proiect de trei milioane euro, cu finanţare europeană, va asigura cercetarea şi dezvoltarea produselor şi deschiderea unei linii de producţie integrate pe plan naţional. Pe de altă parte, oficialii Pegas vor demara sistemul de achiziţionare de francize, câteva zeci de magazine urmând deja să se deschidă în acest fel până la finalul lui 2018, atât în ţară, cât şi peste hotare. Brand celebru în perioada comunistă, Pegas a dispărut din piaţă după 1989, pentru a reveni ulterior în 2012. Cu o investiţie iniţială de 70.000 euro, antreprenorul Andrei Botescu a cumpărat marca şi a revigorat brandul. Dacă în primul an de la lansare, Pegas a vândut doar 500 biciclete, creşterea constantă a dus cifra la peste 25.000 unităţi anual, iar cifra de afaceri a companiei a depăşit opt milioane lei în 2017.



12
Pagina a fost generata in 0.1651 secunde