Constănţenii care vor să renunţe la căldura din calorifere mai au trei zile să se decidă

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Constănţenii care vor să renunţe la căldura din calorifere mai au trei zile să se decidă

Politică 10 Octombrie 2006 / 00:00 828 accesări

Serviciile specializate ale Regiei Autonome de Distribuire a Energiei Termice (RADET) Constanţa primesc cereri de la constănţenii care vor să renunţe la căldura din calorifere numai pînă pe data de 13 octombrie. "Constănţenii care intenţionează să se debranşeze de la sistemul de termoficare mai au la dispoziţie doar trei zile. Pînă la această dată s-au înregistrat 196 de cereri de debranşare şi 370 de solicitări de rebranşare la sistemul centralizat de încălzire. Debranşarea nu mai este la modă acum cînd consumatorii au posibilitatea să îşi monteze robineţi termostataţi şi repartitoare de costuri. Cu aceste echipamente cetăţeanul are posibilitatea să îşi limiteze consumul după cum doreşte, deci renunţarea la calorifere nu mai este o prioritate”, a declarat purtătorul de cuvînt al RADET, Liliana Enache. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, se constată o tendinţă evidentă de a se menţine colaborarea cu RADET. De altfel, montarea repartitoarelor de costuri devine obligatorie din 2007, în acest sens existînd deja un act normativ aliniat la cerinţele UE care solicită ca orice marfă livrată consumatorilor să fie măsurată. Sistarea primirii cererilor este generată de acţiunea de verificare a instalaţiilor, care va începe pe 16 octombrie, la ora 9.00. “RADET va începe, în prima zi a săptămînii viitoare, probele de presiune la rece pe instalaţia de încălzire. Pentru a evita orice accidente şi pentru a preîntîmpina posibilele avarii, RADET face apel către locuitorii municipiului Constanţa care sînt racordaţi la sistemul centralizat de termoficare, să finalizeze lucrările de reparaţii la instalaţiile interioare. În cazul în care lucrările de reparaţii se întind pe parcursul mai multor zile, consumatorii sînt rugaţi să anunţe, în timp util, situaţia la punctul termic de care aparţin”, a mai spus Liliana Enache. Orice problemă legată de umplerea instalaţiei trebuie anunţată urgent la punctul termic de care consumatorul aparţine sau la Dispeceratul Central RADET care răspunde la numărul de telefon 616.792.

Taguri articol


12