Ghişee informative pentru subvenţia la căldură

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Ghişee informative pentru subvenţia la căldură

Eveniment 20 Octombrie 2011 / 00:00 795 accesări

Constănţenii care se încadrează în tranşele de ajutoare pentru încălzire realizate de Guvern, la care se adaugă tranşele suplimentare acordate de Primăria Constanţa, pot depune cererile de ajutoare până pe 18 noiembrie 2011. Având în vedere că pot apărea diferite probleme în completarea formularelor, Primăria Constanţa vine în ajutorul constănţenilor. “Am dat dispoziţie şi, începând de mâine dimineaţă (n.r. - astăzi), atât la sediul de pe strada Ecaterina Varga, cât şi la sediul de la City Park Mall, sunt înfiinţate două ghişee speciale unde angajaţi ai Primăriei vor da lămuriri în legătură cu ajutoarele de încălzire pentru cei care au cazuri particulare, pentru cei care nu se înţeleg cu asociaţiile de proprietari/locatari şi pentru orice probleme apar şi nu au fost lămurite pentru că nu sunt clare”, a declarat primarul Radu Mazăre. De asemenea, pentru cei care nu se pot deplasa la cele două sedii menţionate, municipalitatea pune la dispoziţie numere de telefon unde angajaţii Primăriei vor răspunde tuturor problemelor, în intervalul orar 8.00-16.00. Pentru sediul de pe Ecaterina Varga, numerele de telefon sunt: 0241/488160 şi 0241/488163. Pentru sediul de la City Park Mall, numărul de telefon unde pot suna constănţenii pentru lămuriri este 0241/485533. Cererea de ajutor de încălzire şi declaraţia pe propria răspundere trebuie însoţite de copii după actele de identitate ale tuturor membrilor din familie. În cazul persoanelor care au contract individual cu RADET sau CONGAZ, se va ataşa şi o copie după ultima factură sau orice alt document din care să reiasă care este codul de abonat.



12