Acte necesare pentru “Casa Verde”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Acte necesare pentru “Casa Verde”

Justiție 22 Februarie 2011 / 00:00 1066 accesări

Programul “Casa Verde” permite celor interesaţi de folosirea unor tehnologii ecologice pentru producerea căldurii să depună cereri de finanţare, începând cu luna aprilie. Oricine îşi dotează locuinţa cu panouri solare, pompe de căldură sau instalaţii de producere a energiei termice pe bază de biomasă îşi poate recupera investiţia, total sau parţial, prin decontarea facturii de către Administraţia Fondului de Mediu. Doritorii se vor prezenta la sediul Agenţiei Judeţene pentru Protecţia Mediului cu dosarul de finanţare ce trebuie să cuprindă următoarele documente: cerere de finanţare nerambursabilă, tehnoredactată şi semnată, în original; declaraţie pe propria răspundere, completată şi semnată, în original; copie de pe actul de identitate al solicitantului; extras de carte funciară care să ateste dreptul de proprietate/coproprietate al solicitantului asupra imobilului pe/în care se va realiza proiectul, în original, sau autorizaţie de construire emisă solicitantului, în copie legalizată, pentru imobilele aflate în construcţie, valabile la data depunerii; certificat de atestare fiscală privind plata obligaţiilor la bugetul local, în original, valabil la data depunerii dosarului de finanţare, eliberat de către organele competente; adeverinţă privind existenţa contului bancar al solicitantului finanţării, emisă de o bancă comercială, în original; un plic pe care se vor scrie numele, adresa completă a solicitantului şi titlul programului. Anul acesta, “Casa Verde” va avea un buget de 735.899.000 de lei.



12