Unde îi poți reclama pe călătorii care „merg cu nașul“ în trenurile CFR

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Unde îi poți reclama pe călătorii care „merg cu nașul“ în trenurile CFR

Social 08 Noiembrie 2016 / 17:39 1349 accesări
Orice situație prin care se tolerează călătoria fără bilet în trenurile CFR poate fi sesizată completând un formular online

Orice situație prin care se tolerează călătoria fără bilet în trenurile CFR poate fi sesizată completând un formular online

Călătoria cu trenul nu este ofertantă pentru multă lume. Întârzierile nepermis de mari și condițiile mizere din majoritatea trenurilor îi gonesc pe călătorii cinstiți. În schimb, sunt destui cei care urcă în tren fără bilet și se ghidează după principiul „merg cu nașul”. Pentru ca această practică să nu mai subziste, CFR Călători a lansat campania „Raportează călătoria fără bilet”, prin care călătorii sunt încurajați să reclame orice situație prin care se tolerează călătoria fără bilet. „Sună a pâră”, ar spune cei obișnuiți să întoarcă privirea atunci când observă o neregulă. Însă țările civilizate ne-au dat numeroase exemple din care am învățat că, dacă nu protejăm noi respectarea legilor, nu putem avea pretenția la dezvoltare. Așa că reprezentanții CFR ne îndeamnă să sesizăm situațiile în care controlorii tolerează călătoria fără bilet. Putem face acest lucru completând un formular disponibil pe site-ul http://app.cfrcalatori.ro/raportfrauda/default.aspx. Este obligatoriu să completăm numărul trenului în care se petrece fapta, numărul biletului sau abonamentului în baza căruia am efectuat călătoria, data și o descriere cât mai detaliată a faptei, precum și un e-mail de contact. „Este absolut necesar să stopăm orice formă de furt care păgubește o companie publică susţinută de Statul român prin contribuţia fiecăruia dintre noi. Acțiunile împotriva corupției sunt în fapt acțiuni pentru evoluția și dezvoltarea noastră ca societate, iar corupția la orice nivel trebuie denunțată de fiecare dintre noi, pentru că indiferența individuală duce la disconfortul tuturor”, a declarat directorul general al CFR Călători, Iosif Szentes.

Citește și:

Directorul CFR Călători, revoltat pe jurnaliști și pe călătorii din trenuri



12