Disponibilizări în toate administraţiile fiscale

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Disponibilizări în toate administraţiile fiscale

Economie 01 August 2009 / 00:00 681 accesări

Ministrul Finanţelor Publice, Gheorghe Pogea, a declarat, joi, la Râmnicu Vâlcea, că vor fi făcute disponibilizări în toate administraţiile fiscale din ţară, după ce a fost implementat unui nou sistem de imprimare şi centralizare a actelor administrativ-fiscale. Pogea a declarat, la inaugurarea primei unităţi de imprimare rapidă şi centralizată a actelor administrativ-fiscale din România, că implementarea acestui sistem va presupune şi reduceri de personal, în toate administraţiile fiscale din ţară. „Ceea ce făceau, zeci de mii de ore, 384 de administraţii fiscale, cu sute de oameni, fac la Râmnicu Vâlcea foarte puţini angajaţi. Vom face un calcul, cîte persoane făceau ceea ce se face acum la imprimeria de la Râmnicu Vâlcea şi, dacă nu vor avea de lucru, va fi o măsură de disponibilizare”, a declarat Pogea. Legat de declaraţia ministrului Finanţelor, directorul coordonator al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Constanţa, Bogdan Huţucă, a afirmat că nu ştie „în ce fel se vor contabiliza aceste disponibilizări şi cum vor fi fundamentate”. La rîndul său, liderul „Sed Lex” - Filiala Constanţa, din care fac parte şi angajaţii Direcţiei, Claudiu Anghel, a ţinut să declare faptul că, săptămîna viitoare, va avea loc Consiliul Consultativ al Federaţiei, unde se va dezbate şi intenţia ministrului Finanţelor. „În cadrul Consiliul Consultativ al Federaţiei Sed Lex ce va avea loc săptămîna viitoare se va lua o hotărîre în privinţa măsurilor vehiculate de Guvern”, a afirmat Claudiu Anghel. Unitatea de Imprimare Rapidă de la Râmnicu Vâlcea, care activează în cadrul Direcţie Generale a Finanţelor Publice Vâlcea, şi la care lucrează în jur de 30 de oameni, va asigura, printr-o tehnologie modernă şi rapidă, tipărirea centralizată a celor 68,8 milioane de acte administrative-fiscale emise într-un an de către cele 41 de direcţii generale ale finanţelor publice judeţene, de Direcţia Generală de Administrare a Marilor Contribuabili şi de Direcţia Generală a Finanţelor Publice Bucureşti. Pentru început vor fi tipărite notificări privind nedepunerea în termen a declaraţiilor de impozite, taxe şi contribuţii, notificări privind modul de completare declaraţiilor de impozite, taxe şi somaţii, somaţii de plată şi titluri executorii.



12