MANGALIA - Audit la Primărie

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

MANGALIA - Audit la Primărie

Administrație 02 Iulie 2008 / 00:00 825 accesări

Primarul municipiului Mangalia, Claudiu Tusac, a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, că va dispune în zilele următoare efectuarea unui audit la nivelul aparatului administrativ al Primăriei, pentru verificarea legalităţii tuturor documentelor şi actelor încheiate în ultimii ani. Claudiu Tusac a spus că a luat această decizie, deoarece, de cînd a fost instalat ca primar, a constatat că în Primăria Mangalia există un haos imens, iar nimeni nu ştie nimic despre actele Primăriei sau despre contractele încheiate de autoritatea locală. „Am crezut că va fi uşor să reiau mandatul, dar am găsit la Primărie un haos de nedescris. Nici măcar nu se ştia unde sînt maşinile Primăriei, darămite contractele încheiate între Primărie şi alte firme. Nu există arhivă a Primăriei, iar fiecare face ce vrea. Principalii vinovaţi nu sînt angajaţii, ci vechea conducerea a administraţiei locale, care nu a ştiut să ţină frîiele. De aceea am apelat la un audit iar, în două săptămîni, voi şti cine şi ce a făcut în Primărie”, a declarat Tusac. Primarul Mangaliei a criticat şi faptul că nu există o identificare reală a imobilelor Primăriei şi de aceea le-a cerut ca funcţionarii publici să lucreze continuu, pentru a realiza o hartă a terenurilor deţinute de Primărie. Tusac a mai cerut angajaţilor şi verificarea tuturor construcţiilor ilegale, pentru care nu s-a făcut pînă acum o evidenţă reală. Nici transportul în comun de călători nu a scăpat de criticile primarului, care a precizat că Primăria nu deţine acte oficiale din care să reiasă un contract între administraţia publică locală şi transportatori.



12