Promovarea turismului litoral, prioritate a Tîrgului Naţional de Turism

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Promovarea turismului litoral, prioritate a Tîrgului Naţional de Turism

Justiție 25 Noiembrie 2006 / 00:00 1735 accesări

Programul acţiunilor derulate de Romexpo SA pe linia promovării turismului românesc va cuprinde, de anul viitor, şi o componentă a turismului de litoral. În acest sens, directorul departamentului de Afaceri din cadrul Romexpo, Mariana Dicianu, a subliniat ieri, la Mangalia, faptul că dezvoltarea proiectelor instituţiei în oraşul de la malul mării deschide noi oportunităţi de promovare a potenţialului economic al judeţului Constanţa prin participarea operatorilor constănţeni la tîrgurile şi expoziţiile naţionale şi internaţionale organizate de Romexpo, atît la Bucureşti, cît şi la Constanţa. “Intenţionăm să dezvoltăm două proiecte în această zonă, pornind de la industria turismului şi pînă la industria de mobilă. Dacă mă refer la Tîrgul Naţional de Turism, organizat la Bucureşti, segmentul turismului de litoral prezintă o importanţă deosebită. În acest sens, la următoare ediţie a Tîrgului Naţional de Turism, care va avea loc la Romexpo, în perioada 31 martie - 1 aprilie 2007, intenţionăm să accentuăm segmentul turismului de litoral în cadrul proiectului . Cine altcineva decît judeţul Constanţa se poate grupa să reprezinte mai bine turismul de litoral?”, a adăugat Dicianu. Ea a subliniat rolul important jucat de factorii locali în dezvoltarea turismului de litoral, astfel că se doreşte o dezvoltare a acestui sector şi o evidenţiere amplă în cadrul Tîrgului Naţional de Turism care promovează litoralul românesc, pe plan intern şi internaţional, prin intermediul celor 250 de participanţi din 22 de ţări şi peste 30.000 de vizitatori, ca o destinaţie de vacanţă, dar şi de afaceri. “Deschidem oportunitatea organizării unui proiect similar la Constanţa, unde urmează să definim cadrul colaborării”, a mai spus Dicianu.

Un alt proiect pe care îl are în vedere Romexpo este promovarea produselor de mobilier pe plan intern şi internaţional, prin includerea design-ului ca valoare adăugată pentru mobilierul autohton, în cadrul Tîrgului Internaţional de Mobilă. “Mă refer la tematica interesantă a design-ului de avangardă tratată la fiecare tîrg internaţional de mobilă, fapt ce permite produselor româneşti să fie competitive pe piaţa externă”, a mai precizat Dicianu. Practic, în ultimele trei ediţii ale manifestării expoziţionale s-a ajuns la un tîrg structurat în proporţie de 50% pe promovarea utilajelor şi echipamentele utilizate în industria mobilei, şi 50% pe expunerea de mobilier. “Fiecare ediţie a tîrgului prezintă anumite caracteristici, în funcţie de stilurile de mobilă apărute pe piaţă, pornind de la stilul tradiţional şi continuînd cu cel clasic, pînă la stilul modern. În prezent s-a ajuns la organizarea unui salon de mobilier de design, de avangardă. Pe piaţa externă, mobilierul românesc este foarte căutat, fiind necesară o adaptabilitate a produselor de mobilier, astfel încît industria mobilei să redevină ceea ce a fost cu mulţi ani în urmă: industria de referinţă a României”, a încheiat Dicianu.

Taguri articol


12