Servicii de mentenanță cumpărate de CNAS pentru sistemul cardului de sănătate

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Servicii de mentenanță cumpărate de CNAS pentru sistemul cardului de sănătate

Sănătate 26 Noiembrie 2016 / 13:30 969 accesări

Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a cumpărat servicii de help-desk, mentenanță și suport tehnic pentru sistemul informatic al cardului electronic de asigurări de sănătate, se arată într-un anunț publicat vineri în SEAP.

Potrivit anunțului, un "acord cadru de servicii de help-desk, mentenanță și suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurări de sănătate" a fost încheiat pe 21 noiembrie cu societatea Teamnet International SA din Ploiești.

Valoarea totală finală a acestuia este de 14.755.500 de lei, fără TVA, iar durata — 36 de luni.

Acordul a fost încheiat în urma unei proceduri de licitație deschisă, criteriul de atribuire fiind prețul cel mai scăzut.

Tot printr-o licitație deschisă, CNAS a încheiat cu Teamnet International SA și "un contract subsecvent de help-desk, mentenanță și suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurări de sănătate", în valoare de 167.438 de lei, fără TVA, cu durata de o lună, potrivit unui alt anunț publicat vineri în SEAP.



12