Soft-uri pentru piața de artă autohtonă, în 2015

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Proiect IT al casei Artmark

Soft-uri pentru piața de artă autohtonă, în 2015

Cultură 31 Decembrie 2014 / 00:00 907 accesări

Cu vânzări totale de peste șase milioane de euro, casa de licitații Artmark a avut un an profitabil. Astfel, pentru Artmark, anul 2014 a însemnat 38 de licitații de artă plastică, obiecte decorative, bijuterii, obiecte de colecții - în total 5.000 de loturi. Lucrarea cumpărată cu cea mai mare sumă, în 2014, a fost Opera „Pregătiri de masă (Interior IV)" de Nicolae Tonitza, care a fost adjudecată pentru 85.000 euro.

            Pe de altă parte, cea mai importantă noutate cu care Artmark a venit pe piața de artă în 2014 a fost Lavacow, prima casă de licitații strict online, care oferă iubitorilor de artă din toată lumea accesul la operelor artiștilor contemporani din Europa de Est.

            Pentru 2015, casa de licitații pregătește Artmark Historical Estate, divizia specializată în vânzarea monumentelor istorice și de artă, „primul proiect din România de acest tip care vine cu o soluție pentru problema conservării și valorificării monumentelor arhitecturale naționale", după cum menționează reprezentanții casei. Lansarea va avea loc la începutul lui 2015, pe 28 ianuarie.

            Al doilea se referă la Art Games, un proiect IT prin care se realizează soft-uri în domeniul pieței de artă. „Un astfel de exemplu este soft-ul Lavacow, deja testat și care s-a dovedit a fi foarte atractiv în piața de artă", potrivit Artmark.



12