SPITVBL a început verificarea firmelor din Mamaia şi Satul de Vacanţă

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

SPITVBL a început verificarea firmelor din Mamaia şi Satul de Vacanţă

Administrație 01 Iulie 2008 / 00:00 813 accesări

Serviciul de Constatare şi Control din cadrul Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local (SPITVBL) Constanţa a demarat ieri o amplă acţiune de verificare a agenţilor economici care îşi desfăşoară activitatea în staţiunea Mamaia şi în Satul de Vacanţă. Potrivit afirmaţiilor directorului executiv al SPITVBL, Virginia Ştefănică, această campanie vizează verificarea legalităţii şi conformităţii declaraţiilor fiscale, precum şi a îndeplinirii obligaţiilor privind impozitele şi taxele locale pentru perioada 2003 - 2008 sau, după caz, pentru perioada cuprinsă între data ultimului control şi pînă în prezent. În ceea ce priveşte declararea şi plata taxelor privind creşterea gradului de linişte şi siguranţă în derularea activităţilor economice şi pentru irigaţii spaţi verzi, verificările vizează anii 2007 - 2008. Inspectorii din cadrul Serviciului de Constatare şi Control al SPITVBL vor verifica, în perioada următoare, dacă agenţii economici şi-au achitat impozitul/taxa pe clădiri, impozitul/taxa pe teren, impozitul pe mijloacele de transport, taxa pentru vehiculele lente, taxa petru creşterea gradului de linişte şi siguranţă în derularea activităţilor economice în staţiunea Mamaia şi în Satul de Vacanţă (pentru sedii, spaţii comerciale, restaurante sau spaţii de alimentaţie publică dacă este cazul), taxa pentru irigaţii spaţii verzi în staţiunea Mamaia (în cazul în care contribuabilul dispune de spaţii de cazare), taxa hotelieră (în cazul în care contribuabilul dispune de spaţii de cazare), impozitul pe spectacole (acolo unde este cazul). În cadrul acţiunii de control, contribuabilii vor trebui să prezinte următoarele acte: certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului, documentele care atestă achitarea taxelor şi impozitelor, balanţele de verificare analitice, cărţile de identitate ale mijloacelor de transport deţinute, declaraţiile de impunere însoţite de documentele justificative pentru modificările intervenite în patrimoniu (contracte de vînzare - cumpărare, procese verbale de recepţie finală, certificate de radiere, procese verbale de casare, contracte de novaţie, facturi reziduale pentru mijloacele de transport care au fost achiziţionate în leasing, contracte de închiriere), certificatul de clasificare emis de Ministerul Turismului pentru unităţile care prestează servicii de cazare, facturile emise pentru cazările efectuate, fişele de sosire-plecare ale turiştilor, registrul de casă, diagrama camerelor, tarifele de cazare aferente şi dovada plăţii efectuate pentru impozitele şi taxele supuse inspecţiei fiscale.



12