021/9551 - aici faceţi reclamaţii la Protecţia Consumatorului

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Din 6 ianuarie

021/9551 - aici faceţi reclamaţii la Protecţia Consumatorului

Social 03 Ianuarie 2013 / 00:00 24614 accesări

Din 6 ianuarie, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizată la un nou număr de telefon - 021/9551 (cel de până acum fiind 0800 080 999.), atunci când va intra în vigoare Ordinul nr. 473 din 03/12/2012 privind unele măsuri de informare a consumatorilor. Noul telefon al consumatorului, Infocons - 021/9551, este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă şi este număr cu tarif normal în reţeaua Romtelecom. La acest număr de telefon, consumatorii pot obţine informaţii despre modul în care pot depune o reclamaţie sau sesizare. Totodată, prin noile reglementări, operatorii economici au obligaţia să afişeze o plachetă care să conţină următoarele informaţii: Telefonul Consumatorilor Infocons - 021/9551, linie telefonică la tarif normal în reţeaua Romtelecom, adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecţia consumatorilor şi comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor, în a căror rază teritorială se află operatorul economic, şi adresa site-ului ANPC (www.anpc.gov.ro). Placheta poate fi descărcată gratuit de pe pagina de internet a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, anunţă ANPC.

Taguri articol


12