Băsescu critică din nou activitatea Guvernului

Politică 12 Ianuarie 2007 / 00:00 587 accesări

Preşedintele Traian Băsescu a criticat, ieri, la şedinţa CSM, acei membri ai Guvernului care, în loc să se ocupe permament de funcţiile deţinute, fac parte din comisii de privatizare. Conform propriilor declaraţii de avere, publicate la începutul acesui an, mai mulţi membri ai Executivului au obţinut venituri importante în anul 2006 pentru că au făcut parte din comisii de privatizare. Procesul de privatizare a Daewoo Automobile România va fi coordonat de o comisie guvernamentală specială, condusă de ministrul Finanţelor, premierul Călin Popescu Tăriceanu solicitînd, miercuri, ca procedurile de vînzare a companiei să fie încheiate cît mai rapid şi transparent. Comisia îi va avea ca membri pe Ministrul Economiei, Varujan Vosganian, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, ministrul Muncii, Gheorghe Barbu, preşedintele AVAS, Teodor Atanasiu, consilierul de stat din cancelaria premierului Răzvan Orăşanu şi vicepreşedintele AVAS Laszlo Gyerko, conform unei hotărîri aprobate miercuri de Guvern. Premierul Tăriceanu a declarat ieri că aceste comisii de privatizare trebuie constituie cu persoane responsabile şi cu puterea decizională necesară rezolvării rapid unor eventuale probleme, iar abordarea indemnizaţiilor acordate acestora este caracterizată de o tendinţă populistă: "Nu poţi plăti un om cu responsabilităţi la o privatizare de dimensiuni cu sume derizorii. Mai bine nu-l mai plăteşti deloc". El a precizat că nu doreşte să comenteze declaraţiile lui Băsescu privind prezenţa membrilor Guvernului în comisii de privatizare, deoarece nu le-a auzit.

12